PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - August 16 2024
کد خبر: ۸۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳
سرمربی استقلال از غیبت چند بازیکن خارجی این تیم در بازی هفته اول خبر داد.
کیهان ورزشی-

جواد نکونام پیش از دیدار هفته اول لیگ برتر مقابل شمس آذر قزوین، اظهار داشت: با وجود در اختیار نداشتن مهره‌های کلیدی، مقابل تیم خوب و قابل احترام شمس آذر قزوین به دنبال کسب 3 امتیاز هستیم اما این موضوع مهم را از یاد نمی‌بریم که ما در هر شرایطی استقلال هستیم و باید برای رضایتمندی هواداران خوب استقلال که همیشه پشتیبان ما بودند به میدان برویم و از نام استقلال با تمام توان دفاع کنیم.
وی افزود: مثل فصل گذشته در بازی اول کلیه نفرات خود را در اختیار نداریم و این مساله برنامه‌ریزی ما را مختل کرد اما با این وجود فردا برای 3 امتیاز کامل به مصاف شمس‌آذر خواهیم رفت.

نکونام در مورد علت غیبت چند بازیکن خارجی استقلال در مسابقه هفته اول، عنوان کرد: کاکوتا و اندونگ به دلیل اینکه دیر یه تمرینات تیم ملحق شدند، هنوز شرایط آرمانی لازم برای بازی را ندارند به همین علت امکان همراهی آن‌ها در بازی مقابل شمس آذر وجود ندارد. درباره گوستاو بلانکو نیز باید بگویم که به دلیل برخی اتفاقات عجیب و غریب که از سال گذشته رخ داده و هنوز هم گریبانگیر تیم است، او را نیز از دست دادیم.
وی تصریح کرد: همچنین ابوالفضل جلالی در نخستین جلسه تمرین تیم در اردوی آماده سازی ترکیه دچار مصدومیت شد که هنوز شرایط لازم برای بازی در ترکیب استقلال را ندارد. مهرداد محمدی نیز محروم است. با این تفاسیر 6-5 بازیکن تأثیرگذار که می‌توانستند به تیم کمک کنند در این دیدار غیبت دارند.
سرمربی استقلال گفت: قطعا هواداران استقلال در این دیدار به کمک ما خواهند آمد تا شروع امیدوار کننده‌ای را با حضورشان در لیگ جدید رقم بزنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: