فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۹
وکیل باشگاه پرسپولیس پرده از مسایل تازه ای از قرارداد مانوئل ژوزه با این باشگاه برداشت.

کیهان ورزشی-

مهدی ذاکر وکیل و مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس  درباره آخرین وضعیت پرونده مانوئل ژوزه و دستیارانش اظهار داشت: ما در پرونده آقای ژوزه وارد مرحله جدیدی از رسیدگی شده ایم و حالا پرونده در دادگاه حکمیت ورزش (cas) در جریان رسیدگی قرار گرفته است.
وی درباره مبلغ قرارداد این مربی گفت: مانوئل ژوزه قراردادی با باشگاه پرسپولیس دارد که ثبت شده و مورد تایید فدراسیون فوتبال است.مبلغ آن قرارداد 480میلیون است. طبق مقررات نقل و انتقالات قراردادی قابلیت استناد دارد که در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ثبت شده باشد اما قرارداد دیگری هم وجود دارد که ثبت نشده و مبلغ آن یک میلیون و 80هزار یورو است و درسال ۹۱ منعقد شده است. این مبلغ فقط برای آقای ژوزه و به جز دستیاران او است.
وکیل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: این قرارداد از نظر مقررات بین المللی و نقل و انتقالات معتبر نیست اما یک اشکال وجود دارد و آن به مدیریت وقت باشگاه پرسپولیس برمی گردد که در لایحه دفاعیه خود از قرارداد دوم که غیرمعتبر بوده و در سازمان لیگ ثبت نشده، دفاع شده است حتی در دفاعیات خود گفته بودند که ما مبلغی از قرارداد را پرداخت کرده ایم و مبلغ دیگری مانده است که به جهت ترک مربی پرداخت نشده است. این دفاع، از نظر ما دفاع درستی نبود و کار ما را بسیار سخت کرده است. با این حال اعتراض ما ثبت و لوایح ما پذیرفته شد.
وی درباره آخرین وضعیت پرونده افزود: مانوئل ژوزه پس از دریافت لوایح ما در اقدامی جدید وکیل خود را به دادگاه cas معرفی کرده است تا پرونده پیگیری شود. بار دیگر باید تاکید کنم که نوع دفاع مدیریت قبلی باشگاه و مورد لحاظ قرار دادن قرارداد صوری دوم ما را اذیت خواهد کرد.
ذاکر درباره قرارداد صوری مانوئل ژوزه توضیح داد: بعد از آنکه مدیریت وقت باشگاه پرسپولیس قرارداد اول را با این مربی ثبت می کند قرارداد دومی نیز منعقد می شود و عجیب آنکه در متن قرارداد دوم یک تاریخ دیده می شود و در صدر آن تاریخ دیگری. ما از پلیس گذرنامه استعلام گرفته ایم و مشخص شد آقای مانوئل ژوزه در تاریخ مندرج در قرارداد اصلا در ایران نبوده است.
وی در پاسخ به این سوال که باشگاه پرسپولیس در این پرونده به دنبال چه خواسته ای است گفت: ما وکلا می گوییم پرونده باید تا آخرین مرحله رسیدگی پیگیری شود. ما باید از حقوق حقه باشگاه دفاع کنیم اما متاسفانه عدم توجه به قوانین محرز و مسلم و نوع دفاع در دادگاه حل اختلاف فیفا ابزارها و فرصت های زیادی را از ما گرفتند. فرض کنیم ما می خواهیم قراردادی را زیر سوال ببریم که مدیریت وقت به آن اعتبار بخشیده است با این حال تا جایی که اهرم های قانونی اجازه بدهد از حقوق باشگاه دفاع خواهیم کرد.
وی در ادامه بیان داشت: وقتی مستندات را بررسی می کنیم می بینیم که سهوا یا عمدا قصور های متعددی صورت پذیرفته که مستلزم رسیدگی در مراجع ذیصلاح است.
وکیل و مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس افزود: در حال حاضر در مرحله تبادل لوایح هستیم. ما داور خود را معرفی کرده ایم و وکلای ژوزه نیز باید داور خود را معرفی کنند.
وی افزود: باید این موضوع را نیز یادآوری کنم که ما جدا از پیگیری ماجرا در دادگاه cas آمادگی این را داریم تا با آقای ژوزه مذاکره کنیم. کاری که اگر در دوره مدیریت سابق از آن غفلت نمی شد کار به اینجا کشیده نمی شد.
ذاکر در پایان درباره دیگر شکایت های انجام شده در باشگاه پرسپولیس گفت: ما با حمایت ها و درایت های آقای دکتر طاهری و مدیریت محترم حقوقی آقای جمشیدی همه شکایت های خارجی را حل و فصل کرده ایم و در خصوص ادعاهای آقای تادئو نیز امروز توافقنامه آن تنظیم شد تا فردا از سوی طرف مقابل به امضا برسد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار