فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: جشن جام جهانی را در پیش داریم که از فردا آغاز می شود.

کیهان ورزشی-

 کارلوس کروش در نشست خبری پیش از بازی مقابل قطر اظهار داشت: سلام عرض می کنم خدمت شما. جشن جام جهانی را در پیش داریم که از فردا آغاز می شود.

وی افزود: مطمئنا مسیر دشواری برای تمام تیم های حاضر در گروه خواهد بود. امیدوار هستم که در مسیر پیش رو بتوانیم یکی از جایگاه های تیم های صعودکننده به جام جهانی را از آن خود کنیم. فردا کارمان آغاز می شود و آرزو داریم در جام جهانی حاضر باشیم. 

سرمربی تیم ملی در ادامه خاطرنشان کرد: قطر هم یکی از کاندیداهای جدی برای صعود به جام جهانی است. کارهای بسیار بزرگ و سرمایه گذاری های بسیار خوبی انجام دادند تا به هدفی مثل هدف ما یعنی صعود به جام جهانی برسند.

وی افزود: مطلع هستیم که بازی سختی را پیش رو داریم. باید آماده شویم تا در این دیدار به پیروزی برسیم و شروع خوبی را در جاده رسیدن به جام جهانی داشته باشیم.

کروش درباره شکست نخوردن ایران مقابل قطر با سرمربیگری خودش و همچنین هویت بازیکنان قطری که پیش از این کی روش درباره اش صحبت کرده بود، اذعان داشت: در درجه اول بگذارید یک مطلب را شفاف بازگو کنم. صحبت های چند روز قبل من هیچ ربطی به حرف های الان ندارد. اگر شخصی توانایی گوش دادن به برخی مسائل را ندارد وظیفه من نیست که این افراد را از گمراهی در بیاورم. درباره بازی صحبت کنید که مهم ترین مساله است. در درجه بعد باید این را بگویم که هیچ تیمی پیش از شروع بازی نمی تواند خودش را برنده بداند. نتایج گذشته برای گذشته است و ارزش کار ما در آینده مشخص می شود. نتیجه بازی فرداست که ارزش ما را معلوم خواهد کرد. 

سرمربی تیم ملی در ادامه افزود: در درجه بعدی با کمال احترام به مصاف تیم خوب قطر می رویم. آنها آماده سازی بسیارخوبی داشتند و مدت هاست که در اردو هستند. سیاست های خاصی را برای بازیکنانشان در نظر گرفتند که به ما هیچ ربطی ندارند. ما هم باید سیاست های کارخودمان را در پیش بگیریم و اقدامات کار حریف به ما ارتباطی ندارد. مطلبی که ما راجع به قطر می دانیم این است که بازیکنان خوبی دارند. کادر فنی و مربیان خوبی دارد. احترام زیادی برایشان قائلیم. فردا باید بهترین عملکرد خود را داشته باشیم و به اهدافمان دست پیدا کنیم.

 کروش همچنین خاطرنشان کرد: مقابل تیمی بازی خواهیم کرد که دقیقا مثل ماست. آنها هم می خواهند در روسیه حاضر باشند. آنها توانسته اند جام جهانی 2022 را به آسیا بیاورند و باید از آنها تقدیر هم کنیم. 

وی درباره وضعیت ترکیب تیم ملی از لحاظ آمادگی جسمانی و شرایط بازیکنان و نقاط قوت ایران نسبت به تیم حریف گفت: آخرین خبری که می توانم به شما بگویم این است که بازیکنان همگی سالم هستند و با تمام انگیزه منتظر بازی با قطر هستند. انتخاب بازیکنان برای ما بسیار دشوار است. 25 بازیکن در اختیار دارم که همگی کاملا آماده هستند. 25 بازیکنی که سراسر اشتیاق و تعهد هستند و من باید دارو مصرف کنم تا از سردرد خلاص شوم که چگونه باید 11 بازیکنم را انتخاب کنم. 

وی همچنین اذعان داشت: مردان من ثابت کردند که با نگرش مناسب و انگیزه لازمه وقتی وارد زمین می شوند می توانند عشق و تعهد خودشان را نشان دهند. آنها پیش از این هم این را اثبات کرده اند و فردا هم این کار را انجام خواهند داد. تیم قطر هم آماده است. آنها لکومته را در درون دروازه دارند. خوخی در خط دفاع کار می کند. بازیکنانی مثل سوریا و تاباتا در خط حمله هستند و قدرت بسیار بالایی دارند. 

سرمربی تیم ملی حرفهایش را این گونه ادامه داد: هواداران هر دو تیم باید در انتها به عملکرد بازیکنان تیم شان افتخار کنند. امیدوارم بازی خوبی باشد و ما سه امتیاز را کسب کنیم.

 کروش در پایان گفت: ما نقاط قوت خودمان را داریم. باید در نظر داشته باشیم بازی با قطر قسمتی از رقابت های مقدماتی است و باید مقابل کره، ازبکستان، سوریه و چین بازی کنیم. بازی با قطر 15 دقیقه اول بازی رسیدن به جام جهانی است. خدا را شکر بعد از 5 سال راهکارهای عمیقی را برای پست های مختلف داریم. از دروازه تا خط دفاع و هافبک و حمله در آمادگی کامل هستیم. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار