فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۰۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
سرمربی چین گفت: از جنگ 90 دقیقه ای بازیکنانم مقابل ایران خیلی راضی ام.

کیهان ورزشی-

گائو هونگ بو سرمربی چین پس از تساوی تیمش مقابل ایران اظهار داشت: دو بازی خو.د در رقابت های مقدماتی جام جهانی را پشت سر گذاشتیم. قرعه کشی نه چندان خوبی نصیب مان شد و در دو بازی نخست به مصاف سخت ترین تیم های گروه رفتیم. سیستم متداول در کشور ما 1-3-2-4 است اما ما با ترکیب 2-3-5 بازی می کنیم. 

وی افزود: ایران در نیمه اول از هر لحاظ نسبت به ما بهتر بود. آنها با نمایش فیزیکی شان نسبت به ما بهتر بازی کردند اما ما صبور و جنگو بودیم. از جنگیدن 90 دقیقه ای بازیکنانم بسیار راضی هستم. آنها در نوع خود پدیده بودند. هنوز 8 بازی دیگر داریم و هیچ چیز تمام نشده است. 

سرمربی کره درباره مصدومیت زنگ چنگ اذعان داشت: زنگ چنگ از ناحیه لیگامنت پا احتمالا دچار آسیب دیدگی شده است. نمی خواهیم درباره اش ریسک کنیم و البته داور را هم سرزنش نمی کنیم. بعضی از بازیکنان من بازی های کمی در لیگ انجام دادند و یا دچار مصدومیت شدند و این کار را سخت می کند. 

هونگ بو در پایان گفت: ما درحال حاضر وضعیت خوبی نداریم. اما باید در نظر بگیریم که بازی های بعد ما ساده تر خواهد بود که البته باید از لحاظ تاکتیکی قوی تر شویم . ما نسبت به گذشته پیشرفت کردیم و در دو بازی نخست نیز نمایش راضی کننده ای داشتیم. 

نام:
ایمیل:
* نظر: