PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۳۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: تیم ملی ما در این سالها بیشتر از آنکه از داوری ها ضربه بخورد سود برده است.


کیهان ورزشی-

محمد مایلی کهن درباره انتقاداتی که برخی افراد از مهران مدیری به خاطر صحبت های فوتبالی اش در برنامه دورهمی داشته اند  اظهار داشت: من تا قبل از حضورم در برنامه دورهمی آقای مهران میدری را از نزدیک ندیده بودم اما همان زمان هم اعلام کردم که ایشان خیلی با شخصیت است و دلقک نیست و هنرمند است. ایشان کار طنز را بدون دلقک بازی انجام می دهد. البته بنده کاردلقک را زیر سوال نمی برم و منظورم این است که آقای مدیری در عین حال که شخصیت خود را حفظ می کند به زیبایی کار را طنز را هم انجام می دهد.

وی در ادامه گفت: الان هم ایشان در یک برنامه درباره مسایل فوتبالی صحبت کرده عده ای ناراحت شده اند و حمله می کنند شک نداشته باشید اغلب اینها همان افرادی هستند که خودشان در بحث دلالی نقش دارند.

مایلی کهن درباره شکسته شدن رکورد ۲۴ ساله اش با تیم ملی فوتسال در جام جهانی کلمبیا اظهار داشت: خدا شاهد است که از این اتفاق خوشحال شدم بخصوص وقتی این اتفاق توسط جوانانی بی توقع و از همه مهمتر با یک مربی ایرانی اتفاق افتاد. اگر تهران بودم هم به استقبال این تیم می رفتم و هم به استقبال تیم نوجوانان.

وی در ادامه بیان داشت: متاسفانه در فوتبال ما خیلی ها این موفقیت ها را نمی بینند چون مجذوب و مرعوب خارجی ها هستند. ما مسلمان هستیم و معتقدیم دانش اگر در چین هم باشد باید رفت و آموخت اما داستان فوتبال ما چیز دیگری است. ما در گذشته هم مربییان خارجی داشتیم. بطور مثال فردی مثل اوفارل با سابقه حضور در تیم ملی انگلستان به ایران آمد و تاثیرگذار هم بود. اوفارل نیامد ایران رییس فدراسیون شود چون شرح وظایفش مشخص بود اما سرمربی کنونی تیم ملی ایران صفر تا صد فوتبال ما را در دست دارد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: این آقا حتی تعیین می کند که چه کسی برای تیم ملی قضاوت کند. مثلا می گوید ویلیامز داور نباشد، عرب ها داور نباشند. خب ببخشید دیگر چه کسی برای ما قضاوت کند. ضمن اینکه تیم ملی ما در این سالها بیشتر از آنکه از دواری ها ضربه بخورد سود برده است.نمونه اش همان بازی با ازبکستان که توپ نیم متر وارد دروازه ما شد و داور ندید و اگر می دید شاید به جام جهانی نمی رفتیم و …

مایلی کهن در پایان درباره انتقادات به برگزاری بازی ایران و کره جنوبی در شب تاسوعا گفت: بنده را وارد این مسایل نکنید. ما دردهایی داریم که کسی نمی بیند. ۴۰ سال از انقلاب گذشته اما  در روزنامه می خوانیم که در فلان مدرسه هنوزبرای گرم شدن بچه ها از بخاری نفتی استفاده می شود و خطر جان بچه ها را تهدید می کند و یا اصلا در فلان منطقه مدرسه مناسب وجود ندارد. اینها را می بینیم و ماهی دومیلیارد پول به یک مربی خارجی می دهیم. متاسفانه ما از خیلی مسایل و حرفها فاصله گرفتیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار