فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
سرمربی نفت گفت:در طول بازی موقعیت های گلمان چندین برابر بیشتر از رقیب بود.

کیهان ورزشی-

 علی دایی در نشست خبری پایان مسابقه تیم های نفت و استقلال اظهار داشت: یک خسته نباشید به بازیکنانم می‌گویم. لازم می‌دانم این برد را به خانواده آقای غلامپور تقدیم کنم.به بازیکنانم خسته نباشید می گویم. در طول بازی موقعیت های گلمان چندین برابر بیشتر از رقیب بود. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد تا قهرمان حذفی شویم. همانطور که گفته بودم فقط برای برد به زمین آمدیم. در کل بازی موقعیت‌های گل ما چند برابر استقلال بود ولی متاسفانه آقای خورشیدی با وجود جرات بالایش در اول بازی، ۱۲۰ دقیقه علیه ما سوت زد و خیلی راحت هم آقای دانشگر را اخراج کرد تا تیم من برای بازی بعدی قلع و قمع شود.

سرمربی نفت تصریح کرد: در طول بازی تمام اعضای خانواده بازیکنان ما را فحش دادند. از مادر و خواهر گرفته تا خود بازیکنان را. کسی که جرات دارد بیاید در روی خود من صحبت کند. متاسفانه کمیته انضباطی باعث می شود که این توهین ها صورت گیرد. در این دوره و زمانه آرسن لوپن بازی نباید انجام شود. باید با وجدان بازی کنید و تیم خود را هدایت کنید. نباید این قدر شو بازی کنید. وقتی خرمگاه نیست منصوریان و چینی هستند که مرتبا با داور کلنجار بروند. داور چهارم به داور گفت که بازیکن من را اخراج کند. وقتی کمیته انضباطی اصل ماجرا را محروم نمی کند و به تیم ها و نفرات درجه ۲ اکتفا می کند همین می شود.

دایی درباره برتری تیم خود اذعان داشت: تیم من باید در طول ۹۰ دقیقه باید با اختلاف ۴-۳ گل می برد. متاسفانه تلویزیون جمهوری اسلامی که دم از اسلام می زند صحنه آفساید را نشان نمی دهد و فقط گل را نشان می دهد. یکهو لیگ را تعطیل کنید و استقلال و پرسپولیس ماهی یک بار با هم بازی کنند. دلیلی ندارد که طرفدار دارید برنده باشید. اگر تیم من برنگشته بود الان حذف شده بود.

دایی در خاتمه بیان داشت: من حد و حریم خودم را می دانم. آدمی آزاد بوده ام و نمی گذارم که کسی وارد حریم من شود. شما داستان تیم های پایه استقلال را شنیده اید. این ها را ۹۰ گفته است. اما این که فقط به این نگاه کنند که چه کسی موهایش چطوری است اصلا چیزی درست نمی شود.

برچسب ها: علی دایی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار