PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۳۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
سرمربی استقلال گفت:این بازی از بازی با السد و پرسپولیس دشوارتر بود.

کیهان ورزشی-

 علیرضا منصوریان در خاتمه دیدار تیم های ذوب آهن و استقلال اظهار داشت: خوشحالیم و خدا را صدهزار مرتبه شکر می کنیم. مهم ترین کارمان در این کنفرانس شکرگزاری خداست که نگاهی ویژه به این تیم جوان دارد. ما با تیمی مقتدر بازی داشتیم که من همیشه با احترام به آنها نگاه می کنم. به نظرم این بازی از بازی با السد و پرسپولیس دشوارتر بود.

وی افزود: بخش اعظمی از ورزشگاه را طرفداران ما تشکیل داده بودند و ما باید از سعید آذری تشکر کنیم. زیرا وی می توانست بیش از 10 درصد به هواداران ما جا ندهد. ذوب آهن در این سالها از عوامل رشد فوتبال ایران بوده است و امروز هم با این کار جو بازی را زیبا کرد.

سرمربی استقلال بیان داشت: هواداران ما در روزهای سخت پشت سر ما بودند. اولین بار در دوران مربیگری ام در لیگ برتر بود که ذوب را در اصفهان بردم. این بازی برای ما یک بازی فرار بود و توانستیم با این برد به سمت بالا فرار کنیم. ما یک ریکاوری و تمرین سبک قبل از این بازی داشتیم. به کادر فنی تبریک می گویم. الحمدلله رب العالمین شرایط مان خیلی خوب است و بدنهایمان برای این بازی آماده بود.

منصوریان درباره صحبت های خود قبل از مسابقه گفت: ایده مدیررسانه ای های دو تیم بود که برای رسانه ها صحبت هایم قبل از بازی را بفرستم. اگر ما در فوتبال به جایی رسیدیم  بخش عمده ای از آن را مدیون رسانه ها هستیم.

وی افزود: وضعیت حقدوست نگران کننده شده است. او از ناحیه زیر قوزک در یک چرخش به خارج مصدوم شد. ما همیشه قبل از بازی برای خودمان و تیم حریف دعا می کنیم که مصدوم ندهیم. متاسفانه در ایران فقط پهلوان زنده را می بینیم و به همین خاطر امیدوارم مصدومیت پیش نیاید. باید قبل از هر بازی امیدوار باشی که یا بازیکنت مصدوم نشود یا این که ترکیبت از 11 نفر به 20 نفر افزایش یابد. در نفت به این تجربه رسیدم که باید ساختار تیم حفظ شود. امروز رابسون و قربانی بازیکنان خوبمان نبودند اما خوشبختانه فرشید و سایر جوانان ما خوب بودند. خدا را شکر که شرایطی پیش آمد که این جوانان را حفظ کنیم. حتی اگر لازم بود کاپیتان پارسال امیدهای استقلال را به بازی می آوردیم.

منصوریان اذعان داشت: یک مصدومیت دو هفته ای برای بازیکنان ما می تواند 4 بازی آن ها را در لیگ و لیگ قهرمانان از آنها بگیرد. الان وقتی صحبت از تیم های ما و ذوب آهن می شود بحث پرچم سه رنگ ایران مطرح است نه رنگ.

وی درباره تغییرات خود در نیمه دوم و تغییرات ذوب آهن گفت: رجب زاده وقتی خطرناک است که حدادی فر باشد. به محض ورود قاسم، جابر را هم تعویض کردیم زیرا قاسم بسیار حرفه ای است و ممکن است دست به کاری بزند که جوانان ما نتوانند. مهدی پور هافبک دفاعی جوان ذوب، روزهای خوبی با این تیم سپری می کند و ما باید فاصله مهدی پور و رجب زاده را استفاده می کردیم. خط دفاع ذوب هیچ گاه اجازه نمی داد پشت سرش به ما برسد. به همین خاطر ما راضی هستیم. بازی بسیار سختی بود. زیرا دو تیم بزرگ لیگ بازی داشتند و ما تیم قابل احترامی را بردیم.

سرمربی استقلال در رابطه با از دست دادن روزبه چشمی خاطرنشان کرد: ما اصلا از پنجره انتقال بازیکن محروم هستیم. این پنجره نگفته است قبل از 2 فوریه یا بعد از 2 فوریه و این که اصلا بعد از 2 فوریه تا کِی؟ برای روزبه چشمی ستون پارسال استقلال خیلی ناراحتم زیرا او از وقتی به تمرین اضافه شد خیلی وقتها از بسیاری بازیکنان آماده تر بود. ولی ما باید منتظر می ماندیم ببینیم از فیفا ایمیل یا فکسی می آید که اجازه استفاده از این بازیکن را داریم یا نه؟

وی درباره شرایط بازیکنان و مربیان ادامه داد: قبول کنیم در حوزه بین الملل ضعیف هستیم و برای تقویت آن پیشنهاد دادم سیستم آنلاینی بین روابط بین الملل فدراسیون و باشگاهها برقرار باشد. ما حقوق خارجی ها را شوخی می گیریم اما فیفا شوخی نمی گیرد. فقط در ایران است که حضور مربی و بازیکن مسخره گرفته می شود. اگر همین الان ذوب آهن و استقلال حقوق من و مجتبی را ندهند، ما به هیچ جایی نمی توانیم شکایت کنیم. 

منصوریان  اذعان داشت: من هنوز هم منتظر رای حسن زاده هستیم. با همان سرعتی که مهدی رحمتی و سیدجلال را محروم می کنند، امیدوارم این عزیز حق و حقوق ما را از نفت بگیرند. من می دانم امثال محسن سیدی مربیگری نمی کنند و شغل دومی ندارند. نفت و ذوب آهن در این دو سال نشاط فوتبال ایران بودند بعد از استقلال و پرسپولیس. 

سرمربی استقلال در رابطه با داوری مسابقه بیان داشت: حتی در دربی هم روی داوری صحبت نکردیم. ادبیات ما همان ادبیات سابق است. داوران ما را نقد نمی کنند و ما هم آنها را نقد نمی کنیم. داور یعنی قاضی میدان و قاضی نمی تواند رای خود را تغییر دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار