PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - August 15 2024
کد خبر: ۳۲۰۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
سرمربی استقلال گفت: نمی دانم چرا همیشه در اوج حساسیت آخر لیگ قرعه مان به بازی در تبریز می خورد.

کیهان ورزشی-


علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از مسابقه تیم های تراکتورسازی و استقلال اظهار داشت: قبل از هر چیز به مردم آذربایجان شرقی و اذری زبان ها تسلیت می گویم و امیدوارم ما را در غم خود شریک بدانند.

وی افزود: نمی دانم چرا همیشه در اوج حساسیت آخر لیگ قرعه مان به بازی در تبریز می خورد. البته ما تبریز را به خاطر خانواده همسرمان دوست داریم. قطعا فردا بازی خوبی خواهیم داشت. خانواده همسر من 28 میلیون در سراسر کشور هستند. الان هم در محله ای زندگی می کنم که تعداد زیادی اذری دارد و 80 درصد آنها آذری زبان هستند.

سرمربی استقلال بیان داشت: ما شروع خوبی نداشتیم و با توجه به جابه بجایی 12-11 نفر مسیری سینوسی داشتیم. در کادر فنی هم 9 نفر جدید به تیم اضافه شده بودند. ما این نتایج را مدیون هواداران صبور تیم هستیم.  هوادارانی که علی الخصوص در جام حذفی خیلی از ما حمایت کردند. گاهی اوقات در لیگ اختلاف امتیازات ما با تراکتور به عدد 10 هم می رسید. اما خدا را شکر که این فاصله را جبران کردیم. تراکتور یکی از سه قطب فوتبال ایران در فصول اخیر بوده است. 

وی ادامه داد:  من یک بار با نفت سابقه یک استادیوم پر در بازی با تراکتور داشته ام. فضای بسیار قشنگی بود که 85 هزار نفر خواهان برد تیم خود باشند. اما الان باید با حرفه ای گری به دنبال کسب نتیجه باشیم.

سرمربی استقلال گفت: تنها نگرانی ما جوانی بیش از ندازه تیممان است. برای بازی فردا محسن کریمی اندکی مصدومیت دارد و به بازی نمی رسد. 

وی درباره مقایسه لیگ امسال با ادوار گذشته تصریح کرد: کیفیت ما سطح فصول گذشته خود را حفظ کرده است. البته من رقابت های لیگ در فصل 94-93 را که چند تیم تا هفته آخر برای صدرنشینی می جنگیدند را خیلی جذاب تر از الان می دانستم. به هر حال مهم این است که در حال حاضر شرایط تیم ملی ما خیلی بهتر شده است. در مجموع با توجه به این که در سازمان لیگ برنامه هایمان تغییر نکرده است این پوئن مثبتی برای ماست. ولی هنوز از لحاظ سخت افزاری کار داریم. اگر به جای 6-5 استادیوم خوب، همه استادیوم های ما خوب باشند مربیان به جای بازی فیزیکی، رو به بازی تاکتیکی می آورند.

سرمربی استقلال درباره حواشی رخ داده برای مهدی رحمتی و اتفاقات رخ داده در بازی اخیر استقلال در تبریز خاطرنشان کرد: مهدی رحمتی نام کاملش مهدی رحمتی اسکویی است. تلاش ما این است که از حواشی جلوگیری کنیم. به نظر من این جا شهر مهدی رحمتی است و 98 درصد این شهر هم فرهنگی هستند. من به خود مهدی گفتم که نیامدن تو به شهر خودت صلاح نیست زیرا سالیان سال باید با این مردم رفت و آمد داشته باشی. من حیث المجموع با تمهیدات وزارت ورزش و نیروهای امنیتی و کشوری، فردا به زیبایی های فوتبالی بیشتر اهمیت داده می شود. هر کسی که بیشتر تلاش کند قطع به یقین برنده خواهد شد. فردا هم ما با بازوبند مشکی به میدان خواهیم آمد. این مساله وظیفه ماست. 

وی ادامه داد: قطعه نویی مربی من بوده و دیدگاههای وی را به خوبی میشناسم. البته ما در جام باشگاههای آسیا درگیر هستیم و مطمئنا با توجه به این شرایط هر تیمی که حرفه ای تر بازی کند برنده مسابقه خواهد شد.

منصوریان اذعان کرد: من دیروز آمار بازیهای استقلال و تراکتور را دیدم. یکی از دلایل نتایج خوب تراکتور این است که در تهران هم تراکتور با هواداران خود احساس غریبی نمی کند. 

سرمربی استقلال بیان داشت: برای این که شهرهایی مثل تبریز در زمستان و اهواز و خوزستان در گرما به مشکل بر نخورند لازم است که یا ساعت بازیها و یا زمان مسابقات توسط سازمان لیگ تغییر کند. ضمن این که باید مشکلات سخت افزاری را هم برطرف کرد. تیمی با این پتانسیل بالا باید امکانات خود را بهتر کند. امروز فوتبال دنیا مدرن است. از زیر چمن های استادیوم ها آب گرم رد می کنند. در بازی با ماشین سازی زمین یخ زده بود. در چنین استادیومی یک بار هزینه شود دیگر نیازی به این کار نیست و تیم درون زمین به راحتی کار تاکتیکی خود را انجام می دهد. 

وی درباره بازی تراکتور و نفت در آخرین دیدار سال 94 بیان داشت: من به سمت تونی اولیویرا رفته بودم تا به او بگویم یا ببرید یا ببازید. نتیجه اصفهان 2 بر صفر است و 2 - 2 نشده است. اما او به پسرش اطمینان کرد و ان بنده خدا هم اشتباه کرده بود.

منصوریان تصریح کرد: آذری ها مهمان نواز هستند. بچه های ما باید مواظب باشند که هواداران آزرده خاطر نشوند. در تیم ملی هم یادم نمی آید این جا ادبیات غیر استانداردی دیده شود. 

سرمربی استقلال اذعان کرد: من حیث المجموع اتفاقات پنجره نیم فصل ضرباتی به استقلال و تراکتور زد با این حال من به رقیبمان پرسپولیس تبریک می گویم. برانکو امسال قهرمانی خود را مدیون هوادارانی است که پارسال صبر کردند. اگر هواداران فوتبال ایران سه بخش باشند قطعا یک بخش از این عنوان خوشحال شده اند. قطع به یقین تراکتوری ها از ما بیشتر ضربه خوردند زیرا ما چندجوان داشتیم که رو کردیم. من حیث المجموع نمی خواهم این قهرمانی پرسپولیس را لوث کنم و به آنها تبریک می گویم.

منصوریان در خاتمه در رابطه با شانس جوانان گفت: اگر 10 هفته پیش بود خیلی نگران بودم اما با توجه به شرایطی که در این هفته ها در لیگ قهرمانان داشتیم الان جوانان ما شرایط خوبی دارند. الحمدلله رب العالمین هر 22 بازیکن ما می توانند در میدان حضور پیدا کنند و فکر نمی کنم در لیگ هیچ تیمی چنین شرایطی را داشته باشد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: