فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۲۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵
وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایط قرعه مناسب بتواند انتظار و مطالبه عمومی که صعود از مرحله گروهی رقابت های جام جهانی فوتبال است را برآورده کند.


کیهان ورزشی-

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزشو جوانان؛ دکتر مسعود سلطانی فر در گفت و گویی «کروش » را سرمربی موفقی دانست و اظهار داشت: در رقابت های مقدماتی جام جهانی همه عوامل دست اندرکار از جمله وزارت ورزش و جوانان ،فدراسیون فوتبال ،بازیکنان و کادر فنی با سرپرستی کروش نتایج تاریخی داشتیم و صعود مقتدرانه حاصل شد.
وزیر ورزش و جوانان گفت : کروش تا پایان رقابت های جام جهانی 2018 قرارداد دارد و برای موفقیت تیم ملی نقشه راه داده است که در جلسه ای که با رییس فدراسیون فوتبال داشتم در رابطه با این برنامه کنکاش کردیم.
سلطانی فر ادامه داد: فعلا دو تیم فقط به جام جهانی صعود کردند و 30 تیم دیگر باقی مانده اند باید منتظر قرعه کشی باشیم در صورت قرعه خوب انتظار ومطالبه عمومی صعود تیم ملی فوتبال به مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه است.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برنامه ای که کروش برای ادامه مسیر ارائه داده است اظهار داشت: امیدوارم با تلاشی که همه خواهند داشت و همچنین حمایت و نظارتی که وزارت ورزش و جوانان دارد و ان شاءالله منابع هم تامین شود ،بتوانیم در این مدت یکسالی که باقی مانده برای حضور پرقدرت در رقابت های جام جهانی آماده شویم.
دکتر سلطانی فر تصریح کرد: در ادامه باید در مسابقات پیش رو شرکت کنیم و با برگزاری دیدارهای تدارکاتی مناسب و اردوهای خوبی که خواهیم داشت تلاش کنیم این تیم قدر را که نتایج بسیار خوبی گرفته و در هشت بازی دروازه اش را بسته نگه داشته است، شرایط خوبی برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه پیدا کند و تلاش ما هم برطرف کردن نیاز های تیم و تحقق برنامه هایی است که برای موفقیت تیم ملی لازم است.
برچسب ها: مسعود سلطانی فر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار