PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - August 15 2024
کد خبر: ۳۲۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
مدیر مسئول کیهان ورزشی گفت: اصول مدیریتی در هر شرایطی باید در اولویت قرار بگیرد.


کیهان ورزشی-

سید محمد سعید مدنی درباره اتفاقات حاشیه ای اخیر تیم ملی و درگیری دبیر کل فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی که به کنار رفتن علیرضا اسدی انجامید اظهار داشت: یکی از بهترین اقدامات آقای تاج در طول حدود یکسال مدیریتی که در فدراسیون فوتبال داشته، همین تصمیم اخیر بود البته نه بخاطر جابجایی افراد در پست دبیرکلی این فدراسیون، بلکه به دلیل رعایت یکی از اصول مهم مدیریتی.

وی افزود: ماجرای اختلافات اخیر که از مدتها قبل آغاز شده بود حتی بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی ادامه پیدا کرد و این موضوع نه به نفع تیم ملی و پرستیژ فوتبالی ما بود و نه به نفع طرفین درگیر لذا باید یک جایی قطع می شد تا دود آن به چشم فوتبال نرود و به همین دلیل آقای تاج تصمیم به حل این مشکل گرفت و کار خوبی را هم انجام داد.

مدنی گفت: اینکه در این ماجرا کدام طرف حرف حق را می زده موضوعی است که گذر زمان آن را نشان خواهد داد اما رعایت این اصل مهم مدیریتی که که رییس فدراسیون خودش همکارخودش را انتخاب کند را نمی توان نادیده گرفت و در این داستان هم آقای تاج این اصل را نادیده نگرفت. گرچه نباید سوابق ورزشی و تحصیلی آقای اسدی و دلسوزی ایشان را منکر شد اما مصلحت فوتبال کشور ایجاب می کرد این همکاری به شکل سابق ادامه نداشته باشد.

برچسب ها: محمد سعید مدنی
نام:
ایمیل:
* نظر: