PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
رئیس جمهوری، وزیر ورزش و کمیته ملی المپیک با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای قهرمانی تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران را تبریک گفتند.



کیهان ورزشی-


دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری قهرمانی مقتدرانه تیم ملی تکواندو پسران نوجوان کشورمان در مسابقات جهانی تونس را تبریک گفت. رئیس جمهور با تبریک قهرمانی مقتدرانه تیم ملی تکواندو پسران نوجوان کشورمان در مسابقات جهانی تونس، تاکید کرد که اینگونه درخشش های غرورآفرین و به اهتزاز درآمدن پرچم پر افتخار و طنین سرود ملی ایران اسلامی در جهان، موجی از سرور و امید را به خانه هر ایرانی ارمغان می آورد و نویدبخش فتح قله‌های فردا است.

متن پیام تبریک حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قهرمانی مقتدرانه تیم ملی تکواندو پسران نوجوان کشورمان در مسابقات جهانی تونس، موجب شادمانی آحاد ملت به ویژه جوانان عزیز میهن اسلامی شد.
اینگونه درخشش های غرور آفرین و به اهتزاز درآمدن پرچم پر افتخار و طنین سرود ملی ایران اسلامی در جهان، موجی از سرور و امید را به خانه هر ایرانی ارمغان می آورد و نویدبخش فتح قله‌های فردا است.
اینجانب با تبریک این پیروزی ارزشمند به مردم عزیز و قهرمان پرور ایران و تقدیر و تشکر از مدیران، مربیان و تکواندوکاران پرتلاش؛ موفقیت روزافزون همه ورزشکاران و بویژه جوانان و نوجوانان کشورمان را از خداوند بزرگ مسألت دارم.
"حسن روحانی"
رئیس جمهوری اسلامی ایران

همچنین مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان قهرمانی جوانان تکواندو کار ایران را تبریک گفت. در پیام سلطانی فر خطاب به قهرمانان جوان آمده است:
«در آستانه بعثت پیامبر کرامت و رحمت، حضرت محمد مصطفی ص، خبر قهرمانی مقتدرانه و زودهنگام تیم ملی تکواندو نوجوانان پسر در مسابقات قهرمانی جهان و قدرت نمایی نو جوانان سربلند و شایسته ورزش ایران در کسب شش سهمیه المپیک جوانان موجب شادی و مسرت مردم و جامعه خردمند و بزرگ ورزش شد. اینجانب این موفقیت ارزشمند را به شما آینده سازان ورزش، مربیان، مسئولان این رشته و به خصوص خانواده های شما تبریک گفته و امیدوارم رشته مدال آور تکواندو در عرصه بازیهای آسیایی اندونزی، المپیک جوانان در آرژانتین و بازیهای المپیک توکیو، با مدال آوری کام مردم را شیرین کند.»

همچنین کمیته ملی المپیک طی پیامی افتخار آفرینی های تکواندو کاران نوجوان کشورمان در آوردگاه جهانی که با کسب 6 سهمیه المپیک جوانان بوینس آیرس و قهرمانی دوازدهمین دوره رقابتهای جهانی تونس همراه بود را تبریک گفت. در متن پیام تبریک فوق آمده است:
کسب 6 سهمیه المپیک جوانان بوینس آیرس و همچنین قهرمانی دوازدهمین دوره رقابتهای جهانی از سوی هوگوپوشان نوجوان پسر آنهم در شب عید بزرگ مبعث، دل میلیونها ایرانی را در اقصی نقاط جهان شاد کرد. ضمن تبریک این موفقیت که بدون تردید با برنامه ریزی و همت والای مسئولین فدراسیون در توجه به پشتوانه سازی،کادر فنی و قهرمانان عزیز بدست آمده است و خسته نباشید به همه این عزیزان، امید است در دیگر رقابتهای ورزشی پیش رو بخصوص بازیهای آسیایی جاکارتا و المپیک جوانان بوینس آیرس شاهد موفقیت ورزش ایران و تکواندو کاران کشورمان باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار