PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۳۳۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
نمایندگان باشگاه دینامو زاگرب امروز راهی تهران خواهند شد تا تماشاگر بازی فردای پرسپولیس باشند.
کیهان ورزشی-
هر چند از حضور علی کریمی، ستاره این روزهای تیم سپاهان در دیناموزاگرب خاطره خوشی نداریم اما به هر حال رفتن هر بازیکن ایرانی به چنین تیمی که از معیارهای خوبی در فوتبال اروپا برخوردار است و در قاره سبز به عنوان مطرح‌ترین تیم کشور کرواسی شناخته می‌شود، می‌تواند اتفاق مثبت و رو به جلویی برای آن بازیکن محسوب شود.

کریمی نتوانست خودش را به ترکیب این تیم تحمیل کند و چندی بعد به ایران بازگشت تا برای تیم سابقش سپاهان بازی کند. با این حال انتقال به دیناموزاگرب و بازگشت زودهنگام به ایران بازهم اتفاق مثبتی برای وی بود چراکه باعث شد به عنوان یک لژیونر چشم کروش را به خود بدوزد و حالا که به عنوان یک لژیونر بازگشته به وطن شناخته می‌شود، بازهم یکی از گزینه‌های اصلی این مربی پرتغالی برای قرار گرفتن در کمربند میانی تیم ملی است و تقریبا هیچ اردویی بدون نام علی کریمی پشت سر گذاشته نمی‌شود.

حالا شرایط مشابهی پیش روی صادق محرمی، مدافع سمت راست پرسپولیس قرار دارد. بازیکنی که تا همین دو فصل پیش کسی نام او را هم نشنیده بود اما اکنون یکی از ستاره‌های آینده فوتبال ایران است که این تیم بزرگ کرواسی خواهان به خدمت گرفتن وی است. او هم مانند بازیکنان دیگری چون علی علیپور، محمد انصاری و... زیر نظر برانکو رشد کرد و حالا مشتریان اروپایی دارد؛ مشتریانی که او را برای لژیونر شدن و بیشتر دیده شدن وسوسه می‌کنند.

محرمی در این سه فصلی که به پرسپولیس آمد به اندازه توانایی‌های خود در قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس تاثیرگذار بود و آنقدر خوش درخشید که بتواند راهی که بسیاری از هم‌تیمی‌هایش سالها بدنبالش بودند، در کوتاهترین زمان ممکن طی کند و به یکی از چشم‌اندازهای درخشان فوتبال ایران بدل شود.

برای محرمی لژیونر شدن دیگر یک سودا نیست و می‌تواند تا چند هفته دیگر رنگ واقعیت به خود بگیرد. حتی اگر او نتواند به اندازه‌ای که در پرسپولیس دریبل می‌زد و بازیکنان را یکی پس از دیگری جای می‌گذاشت، در آنجا موفق باشد اما همین رفتن می‌تواند سکوی پرشی باشد برای رسیدن به موفقیت‌های دیگر.

موفقیت‌هایی همچون پوشیدن پیراهن تیم ملی در جام ملت‌های آسیا 2019 یا رفتن به تیم‌های بزرگتر اروپایی. حال باید دید محرمی میان وفاداری به تیمی که او را بزرگ کرد و حالا از نقل و انتقالات محروم است یا رویای بازی در فوتبال اروپا کدام یک را انتخاب می‌کند. شاید هر دو مسیر به درخشش در بازی‌های آسیایی سرخ‌پوشان پایتخت بستگی داشته باشد.

خماند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار