PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۳۹۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
مهاجم ملی پوش کشورمان به عنوان بهترین بازیکن هفته سی و دوم لیگ دسته برتر هلند انتخاب شد.


کیهان ورزشی-


علیرضا جهانبخش که در هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته برتر هلند موسوم به اردویسه در بازی آلکمار برابر ویتسه پرفروغ ظاهر شد ،عنوان بهترین بازیکن هفته را از آن خود کرد.

ستاره ایرانی آلکمار در این دیدار سه گل زد و یک پاس گل داد و نقش پر رنگی در پیروزی 4-3 تیمش داشت.

جهانبخش با گلزنی در این دیدار شمار گلهای خود را به عدد 18 رساند و در فاصله دو بازی تا پایان لیگ هلند به تنهایی در در جدول برترین گلزنان این لیگ جای گرفت.

از سوی دیگر بازیکن ملی پوش کشورمان به دلیل عملکرد فوق العاده در رقابت های این فصل اردویسه از شانس بالایی برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال هلند نیز برخوردار است.

جهانبخش در هفته اخیر رقابت‌های لیگ برتر هلند مقابل ویتسه طوفان به پا کرد و موفق شد اولین هت‌تریک دوران فوتبالی‌اش را به ثمر برساند و در گل اول تیمش نیز تاثیر گذار بود. آلکمار این بازی را در نهایت با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شد. علیرضا با این هت تریک ۱۸ گله شد و صدر جدول گلزنان را در لیگ هلند از آن خود کرد.

۲ هفته به پایان این مسابقات جهانبخش خودش را در امتیازدهی روزنامه بین المللی فوتبال هلند برای انتخاب بهترین بازیکن سال بالا کشید و اکنون علی رغم اینکه بهترین بازیکن هفته انتخاب شد با کسب ۶.۷۳ امتیاز در صدر بهترین های فصل لیگ هلند تا اینجای کار است و خودش را برای کسب عنوان بهترین بازیکن فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ لیگ برتر هلند آماده می کند.

جهانبخش برای کسب این عنوان با لوزانو  و لوکه دی یانگ دو بازیکن پی اس وی آیندهون و فردریک میتشو هم تیمی نروژی خود رقابت تنگاتنگی  دارد.

برچسب ها: علیرضا جهانبخش
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار