PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۳۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران به موضوع فساد در فوتبال واکنش جالبی نشان داد.

محمد مایلی کهن در گفت و گو با «کیهان ورزشی» اظهار داشت: صحبت از چه می کنیم؟ از فساد در فوتبال؟ آیا در بخش های دیگری که فساد وجود دارد اراده ای برای برخورد می ببنید؟الان به من بگوئید دلار قیمتش چقدر است؟ 4200؟ آیا می توانید یک دلار با این قیمت برای من بیاورید؟ داستان فوتبال و خیلی جاهای دیگر هم همین است. دلال ها کار خودشان را می کنند.

وی افزود:دولتی که قرار بود 100 روزه مشکلات را حل کند الان چکار کرده است؟حالا شما از اتفاقات و فساد در فوتبال می گوئید؟من سر همین مسایل اعصابم حسابی بهم ریخته است.

سرمربی سابق تیم ملی گفت: بحث مبارزه هم می شود می گویند الان وقتش نیست چون تیم ملی قرار است برود جام جهانی و اگر با فلانی و و فلانی برخورد شود تیم ضربه مب خورد. این هم از آن حرفهاست.در فوتبال ایتالیا پای جام جهانی وقتی فساد در برخی باشگاهها محرزشد مماشات نکردند و بهترین باشگاههایشان را جریمه کردند و به لیگ پائین تر فرستادند.باشگاهی که نخست وزیر ایتالیا صاحب آن بود را با شدت جریمه کردند. آیا آنجا هم کسی از این حرفها زد؟ تیم ملی شان هم رفت قهرمان جام جهانی شد.پس با این تفاسیر چه حرفی بزنیم؟ بگذارید حرف نزنم چون حالم بهم می خورد از این فضا.

برچسب ها: محمد مایلی کهن
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار