PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - August 15 2024
کد خبر: ۳۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
اوج حساسیت در لیگ دسته اول فوتبال ایران/ نگاهها به سه شهر

کیهان ورزشی-


بازیهای هفته سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال ایران - جام آزادگان - عصر فردا(دوشنبه) در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود. در حساس ترین بازیها که در شهرهای کرج، قائمشهر و تهران برگزار می شود 5 مدعی لیگ برتری شدن باهم بازی دارند و چه بسا چهره یکی یا هر دو تیم صعود کننده به لیگ برتر در همین هفته مشخص شود.

- در ورزشگاه کارگران تهران، تیم بادران برای اینکه اندک شانس صعودش از بین نرود، فقط باید تیم نفت را مغلوب کند. در مقابل نفتی ها که 64 امتیاز دارند با گرفتن یک مساوی هم صعودشان به لیگ برتر قطعی می شود.

- حساس ترین بازی در قائمشهر برگزار می شود جایی که تیم نساجی 57 امتیازی، میزبان فجرسپاسی 58 امتیازی خواهد بود. برنده این بازی به لیگ برتری شدن امیدوار می شود و تیم بازنده شانس صعودش از بین می رود. تساوی این بازی در شرایطی که خونه به خونه مغلوب اکسین شود، به درد یکی از این دو تیم می خورد.

- در کرج تیم خونه به خونه میزبان تیم اکسین است. در صورتی که خونه به خونه در این بازی برنده شود و دیدار نساجی و فجرسپاسی مساوی، آن وقت خونه به خونه یک هفته زودتر جشن صعود بر پا می کند.

- حساسیت بازیهای این هفته باعث شد تا کمیته داوران برای بازیهای این هفته از داوران درجه یک کشور که اکثرا در لیگ برتر قضاوت می کنند استفاده نماید. همچنین در 3 بازی مهمی که حساسیت ویژه ای دارند در کنار ناظر مسابقه از یک ناظر ویژه هم استفاده می شود.

- در پایین جدول نیز سقوط تیمهای صبا و راه آهن هفته هاست که مسجل شده و تیمهای ماشین سازی، ایرانجوان و شهرداری تبریز نیز خطر سقوط را حس می کنند که با توجه به بازیهای باقی مانده به نظر می رسد که ایرانجوان بوشهر و ماشین سازی تبریز رفتنی هستند. شهرداری تبریز این هفته میزبان راه آهن ته جدولی است و با پیروزی برابر این تیم می تواند در همین هفته کار بقا خود را قطعی کند.

سعید حاجی بابایی
 
نام:
ایمیل:
* نظر: