PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۴۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
کیهان ورزشی- 

بعد از نتایج ضعیف الهلال در لیگ قهرمانان و حضور سامی جابر به عنوان رئیس جدید، این باشگاه تصمیم دارد تیمی قدرتمند برای فصل بعد بسازد و در همین راستا بازیکنان خارجی مطرحی را در نظر دارد. رادامل فالکائو ستاره کلمبیایی و مطرح فوتبال اروپا و تیم موناکوی فرانسه یکی از گزینه های تیم الهلال است و ممکن است سال آینده با این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد.

قرار است فالکائو جانشین جلمین ریواس شود و این در حالی است که ستاره کلمبیایی تا سال 2020 با موناکو قرارداد دارد. اما براساس مذاکراتی که بین دو باشگاه انجام شده  قرار است که این بازیکن به طور قرضی به الهلال بپیوندد. اگر فالکائو این موضوع را بپذیرد و به الهلال بیاید مبلغ قرارداد او را وزارت ورزش عربستان تامین خواهد کرد تا در کنار عمرخریبین بهترین بازیکن سال 2017 آسیا قرار بگیرد. این تیم برای جذب این ستاره بزرگ یک رقیب به نام فنرباغچه ترکیه دارد، هرچند پیشنهادمالی بهتر الهلال باعث شده تا شانس این تیم برای جذب فالکائو بالاتر باشد. الهلال به فالکائو پیشنهاد 2 میلیون یورویی داده است.

قرار است سیروتی آرژانتینی، میلیسی اروگوئه ای، اشرف بن شرقی مراکشی و جلمین ریواس ونزوئلایی از این تیم کنار گذاشته شده و بازیکنان مطرحی جانشینشان شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار