فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۴۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
دروازه بان پرسپولیس در اقدامی عجیب از سوی بازیکنان و مسوولان نفت به عنوان مقصر سقوط این تیم معرفی شده است.


کیهان ورزشی-

نفت تهران در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ سقوطش به دسته اول قطعیت یافت تا ماجراهای عجیب این تیم در لیگ برتر پایان یابد.


نفت که از فصل گذشته با تغییرات مداوم مدیران و مالکان خود مواجه شده بود، با توجه به عدم راهبری مناسب چاره و سرنوشتی جز سقوط نداشت و بازیکنان و کادرفنی  نیز نتوانستند مانع از اتفاق تلخ برای آنها شوند.


هومن افاضلی که حضورش در تیم های مختلف با علامت سوال روبرو است در نهایت تیم نفت تهران را هم روانه لیگ دسته اول کرد و حالا وی و دیگرا توپ را در زمین دیگران انداخته اند.


نکته عجیب اینجاست که برخی بازیکنان نفت طی روزهای اخیر در گفتگوهای خود علیه علیرضا بیرانوند موضع گرفته و حکم دادگاهی این دروازه بان و حضورش در تمرینات و مصاحبه‌های او علیه مدیران باشگاه را در سقوط نفت تاثیرگذار دانسته‌اند.


این در حالی است که بیرانوند بعد از سه فصل حضور در نفت تهران و در شرایطی که دو فصل از آخرین حضورش در این تیم می‌گذشت به دنبال دریافت حق قانونی خود بوده و بارها با پادرمیانی فوتبالی‌ها نسبت به حق خود تخفیف نیز قائل شده بود.


جالب این است که در میان بازیکنانی که اکنون بیرانوند را بابت شکایت از باشگاه نفت مورد شماتت قرار می‌دهند بازیکنانی قرار دارند که خود سابقه شکایت از باشگاه سابق‌شان بابت مطالبات‌شان را نیز دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار