فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
بی گمان این کار شائبه های فراوانی ایجاد می کند که طرفین از توان مدیریتی خود برای رانت طرف مقابل استفاده می کنند و...
کیهان ورزشی-


در لابلای خبرها داشتیم مدیرتازه کار مجموعه آزادی که ورزشی هم نیست همراه تیم پرسپولیس به خارج اعزام شده و در آنجا در کنار استخر(!) دچار حادثه هم شده است. نکته اول این که ایشان چرا اعزام شده و دوم اینکه در استخر چه می کرده؟ به عبارتی ایشان فقط دو غلط داشتند و نمره 18 گرفته است!
پرسپولیس برای دومین سال پیاپی جشن قهرمانی گرفت تا هوادارانش شادترین ایام را داشته باشند. در این میان اما مدیریت پرسپولیس مشکلات فراوان در پیش دارد. یکی از این مشکلات که از دیرباز گریبان قرمزها را گرفته مشکلات مالی است. چه بسیار از پرسپولیسی های سابق که چک به دست دنبال مطالبات خود هستند و هر روز یکی از آنها دادش به آسمان می رود. از پدرمرحوم مهرداد اولادی گرفته که همین چند روز پیش گلایه اش را در مصاحبه ای اعلام کرد تا همسر مرحوم مجید سبزی که از بی توجهی مسئولان پرسپولیس می گوید. چنین مسایلی جدای از طلب بزرگانی چون علی دایی است.
در این اوضاع و احوال پاسخ مدیران قرمز این است: منابع مالی ما اندک است و نمی توانیم پاسخگو باشیم. اما جالب است در این شرایط خاصه خرجی حضرات که در اعزام ها مهمانان خوانده و ناخوانده دارند. معلوم نیست چه کسی و با چه استدلالی مدیر تازه منصوب شده مجموعه ورزشی آزادی را با سرخ ها همسفر کرده و چرا در این سفرها از پیشکسوتان پرسپولیس به عنوان همراه استفاده نمی شود. حتی بهتر این که هزینه چنین مسافرانی برای مواردی بهتر از جمله سرکشی به خانواده بازیکنان سابق پرسپولیس که برخی از آنها به شدت نیازمند هم هستند استفاده شود.
بی گمان این کار شائبه های فراوانی ایجاد می کند که طرفین از توان مدیریتی خود برای رانت طرف مقابل استفاده می کنند و...
امیدواریم در وزارت ورزش مسئولی پیدا شود تا دلایل این همراهی را رصد کند. این کمترین توقع جامعه فوتبال است که باید دید آیا اجابت می شود یا نه؟
برچسب ها: پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار