PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۳۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
مدیران باشگاه ذوب آهن بر شایعات خط بطلان کشیدند.


کیهان ورزشی-

لیگ برتر به پایان رسید و شایعات مربوط به نقل و انتقالات فوتبال بر سر زبانها افتاد.حالا چه فرد و افرادی از براه انداختن شایعات سود می برند و کارشان در حاشیه فوتبال راه می افتد از پشت پرده های فوتبال است!
چند روز مانده به بازی برگشت تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران شایعه شد که جواد نکونام جانشین امیر قلعه نویی در ذوب آهن می شود.سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن بلافاصله در مصاحبه ای تلویزیونی رفتن قلعه نویی و آمدن نکونام را تکذیب کرد و گفت که ذوب آهن و قلعه نویی همکاری خوبی داشته اند و صحبتی درباره جدایی سرمربی شان نشده است.
احمد جمشیدی عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان در همین خصوص و با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با قلعه نویی برای حضور در فصل آینده بر روی نیمکت در گفتگویی تاکید کرد که قلعه نویی قطعاً در ذوب آهن می ماند. قرار است باشگاه ذوب آهن چهارشنبه این هفته با قلعه نویی تمدید کند.
مشابه چنین شایعاتی پیرامون برخی تیم ها نیز طی روزهای گذشته شنیده شد. وقتی سرنخ را پیدا کردیم به یکی دو سایت خبری رسیدیم که متاسفانه برخی همکارانشان در نقل و انتقالات دستی بر آتش دارند و شایعه سازی از شیوه های معمول شان است و با براه انداختن اکاذیب در فضای مجازی تلاش می کنند نظرشان را به اطلاع روسای باشگاه برسانند و هدف نهایی شان اعمال نظرشان است.
برخی مدیران غیرورزشی که از افراد شناخته شده در عرصه دلالیسم مشاوره می گیرند معمولا در مواجهه با شایعات تحت تاثیر قرار می گیرند و حتی تسلیم اعمال نظر دلالان می شوند. البته باشگاه ذوب آهن با داشتن مدیرعاملی از جنس ورزش تحت تاثیر جریان سازی قرار نگرفت و سریعا شایعات را تکذیب کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار