PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۳۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
نحوه برگزاری جشن که مشخص بود بدون برنامه و به اصطلاح عامیانه هول هولکی بوده است حتی دلخوری تعدادی از چهره های قدیمی این باشگاه را موجب شد.
کیهان ورزشی-

اواخر هفته گذشته باشگاه استقلال جشن قهرمانی خود را برگزار کرد؛ جشنی که حرف و حدیث های فراوانی را به همراه داشت.جشن باشگاه استقلال به مناسبت قهرمانی در جام حذفی از ساعت ۱۹:۱۵ در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.
این جشن که قرار بود در ساعت ۱۷ برگزار شود، با تاخیری دو ساعته برگزار شد.
همچنین به گفته محمدرضا احمدی مجری این جشن، قرار بود مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در این دورهمی حضور پیدا کند که به دلیل بیشتر شدن زمان جلسه هیات دولت، او جانشینی را به این جشن فرستاد.
 نحوه برگزاری جشن که مشخص بود بدون برنامه و به اصطلاح عامیانه هول هولکی بوده است حتی دلخوری تعدادی از چهره های قدیمی این باشگاه را موجب شد؛ به گونه ای که برخی از مدعوین ترجیح دادند به مراسم نروند زیرا به گفته آنها تنها ساعتی قبل از آغاز مراسم اطلاع رسانی و دعوت صورت گرفته بود.
یکی از افرادی که ناراحتی خود را بابت این اتفاقات بروز داد علی جباری پیشکسوت آبی ها بود که در مصاحبه ای اعلام کرد به احترام بزرگان باشگاه که به نحوی شایسته به این مراسم دعوت نشدند و یا افرادی که اصلا دعوتی از آنها صورت نگرفته است قید حضور در جشن را زده است و ...
این اتفاقات برای باشگاه بزرگی که دو ستاره آسیایی روی سینه دارد زیبا نیست. مجموعه ای که این همه هوادار در ایران دارد باید در چنین مواقعی به گونه ای عمل کند که در شان یک تیم مردمی و حرفه ای باشد.
متاسفانه فارغ از قهرمانی ها و برد و باخت ها این گونه مواقع نشان می دهیم که ساده ترین کارها مثل برگزاری همین جشن قهرمانی را هم بلد نیستیم و به شدت آمارتور عمل می کنیم.
 
برچسب ها: استقلال تهران
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها