PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - August 15 2024
کد خبر: ۳۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

کیهان ورزشی- 

 مدیر برنامه‌های جورجینیو اعلام کرد که دو باشگاه ناپولی و منچسترسیتی برای انتقال این بازیکن برزیلی‌الاصل به لندن وارد مذاکره شده‌اند و البته این را هم گفت که نهایی شدن این جابجایی به نظر سرمربی جدید آبی‌‌پوشان سن‌پائولو بستگی دارد.

جورجینیو که یکی پرطرفدارترین بازیکنان این روزهای فوتبال اروپاست، قیمتی معادل 60 میلیون یورو دارد که پرداخت آن برای مالکان متمول سیتی چندان سخت نیست.

ژوائو سانتوس، مدیربرنامه‌های جورجینیو در این خصوص به رادیوی ایتالیا گفت: انتخاب آنچلوتی به عنوان سرمربی ناپولی یک غافلگیری واقعی بود اما فوتبال ورزشی در تکاپو است و در هر لحظه از آن شما می‌توانید یک اتفاق جدید را تجربه کنید. امروز جورجینیو بازیکن ناپولی است. هیچ تیمی با او قرارداد نبسته و ناپولی هم با هیچ کسی به توافق نرسیده است. با این حال، ناپولی و منچسترسیتی مذاکرات‌شان را ادامه می‌دهند و با آرامش در مورد جزئیات صحبت می‌کنند. باید ببینیم چه می‌شود. وی افزود: باید دید آنچلوتی جورجینیو را می‌خواهد یا نه. من نمی‌دانم در حال حاضر چه اتفاقی قرار است بیفتد. جورجینیو بازیکنی است که گواردیولا به طور مرتب از او تعریف می‌کند و علاوه بر او چند مربی دیگر هم خواهانش هستند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: