ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۳۴۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
این مدیر که درباره حضورش در فوتبال و اساسا ورزش جای بحث است بزودی نامش وارد گینس خواهد شد.
کیهان ورزشی-

باشگاه استقلال تاریخچه ای دارد که اگر مروری بر این تاریخچه داشته باشیم، مشخص می شود که هرگاه این مجموعه خوشبختی را در آغوش کشیده است ، آن مهم در سایه یک مدیریت کم حاشیه و اهل عمل و نه اهل حرف و مصاحبه و شعار محقق شده است.

بارها این مثال را زده ایم و باز هم می گوئیم که در گذشته های دور، مدیران این باشگاه و حتی باشگاه رقیب، سالانه نهایتا یک یا دو مصاحبه آنهم بسته به نیاز انجام می دادند.اما اکنون داستان بطور کامل متفاوت شده است و نه تنها مدیران دو باشگاه در برنامه روزنامه خود در کنار صبحانه و ناهار و شام یک وعده مصاحبه-گاهی هم چند وعده- گنجانده اند، بلکه گاها به ضد و نقیض گویی نیز می پردازند که این روند ناشی از ولنگاری در این باشگاههاست.

امروز همانطور که انتظار داشتیم یک مصاحبه دیگر از آقای حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که حقیقتا عنوان مرد مصاحبه برازنده اش است شنیدیم.
 
صحبت های ایشان طی دو سال اخیر  به دفعات  برای باشگاه استقلال دردسر ساز بوده و جدا از حاشیه آفرینی، حتی ضرر مالی نیز به دنبال داشته است اما افسومندانه نه در این باشگاه و در نه راس ورزش کشور یعنی وزارت ورزش و جوانان اراده ای برای برخورد با این مدیر وجود ندارد و به گمان اگر هم اراده ای باشد، کسی جرات و جسارت تذکر به وی را ندارد که این نیز علامت سوالی بزرگ است.

ایشان اوایل هفته درباره تیم ملی و فهرست دعوت شدگان آن نیز صحبت های عجیب و غریبی را بر زبان رانده بود.

وی امروز نیز در یک مصاحبه رادیویی نسبتا بلند، در لابلای حرفهایش در پاسخ به انتقادات درباره نحوه قرارداد بستن باشگاه استقلال با بازیکنان عنوان کرده بود:«این قراردادها را مدیر عامل باشگاه و یکی از مسئولان باشگاه بسته اند و سعی می‌کنیم که در قراردادهای بعدی این اتفاق نیفتد.»این صحبت آقای زمانی که همان حکایت«کی بود کی بود من نبودم» است بیش از پیش موید این مسئله است که وی در باشگاه استقلال جزیره خودمختاری دارد و کسی هم تاب مقابله با ایشان را ندارد!

ایشان در حالی توپ را در زمین مدیر عامل و معاون وی انداخته که خودش نیز عضوی از چارت مدیریتی باشگاه استقلال و قطعا در جریان تصمیمات و قراردادها قرارداشته و مصوبات هیات مدیره در این زمینه نیز امضای همه اعضا را داشته و ...

جناب زمانی سال قبل و ابتدای فصل گذشته نیز وقت ناکامی ها برای پاک کردن صورت مسئله، نقش اپوزوسیون باشگاه را بازی می کرد و بعد هم که شفر در راس باشگاه قرار گرفت و موفقیت حاصل شد، در جامه فرشته نجات باشگاه فرو رفت و از آن روزها تا همین امروز مسلسل وار مصاحبه می کند و عجبا که در این وادی خستگی ناپذیر است!

 این مدیر در آستانه یک رکوردشکنی بزرگ است و چه بسا تا همین لحظه نیز رکورد مصاحبه را در تاریخ باشگاه استقلال شکسته و برای رفتن به کتاب گینس دورخیز کرده باشد!

حمید ترابپور
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها