ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۳۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
کیهان ورزشی- 

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در راهپیمایی روز جهانی، جامعه ورزش و ورزشکاران را در حمایت از مظلومان فلسطین طی چهل سال گذشته پیش‌گام عنوان کرد و اظهار داشت : جامعه ورزش در حمایت از مردم مظلوم فلسطین قدم‌های اساسی را برداشته و این راهبرد بزرگ که توسط امام راحل (ره) تبیین شده و توسط مقام معظم رهبری دنبال می‌شود جامعه ورزش و جوان کشور هم با همه توان پیرو آن هستند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هفتاد سال از اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم صهیونیستی و پنج جنگ بزرگی که انجام شده می گذرد ، تصریح کرد : در این بین مذاکرات مختلفی هم برای از بین بردن حقوق مردم مسلمان فلسطین انجام شده اما تنها حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران که با درایت و ابتکار رهبر کبیر انقلاب اسلامی همچنین تدابیر مقام معظم رهبری و برگزاری راهپیمایی روز قدس رقم خورده توانسته از حقوق مردم فلسطین دفاع کند و حیات مجددی را به این مردم بدهد و عبارت روز قدس روز حیات اسلام و بیداری اسلامی را که معمار کبیر انقلاب اسلامی بیان کرد ، محقق سازند.

سلطانی فر با تاکید بر اینکه مسیری را که الان جمهوری اسلامی طی می‌کند قطعا به نتیجه خواهد رسید اظهار داشت :خیلی دور نیست که بتوانیم در بیت‌المقدس پایتخت همیشگی فلسطین نماز جمعه را با محوریت مسلمانان و جوانان ایران ، اقامه کنیم و روزی را ببینیم که رژیم صهیونیستی نابود شود همانطور که امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری پیش‌بینی کرده‌اند. در این مسیر جامعه ورزش و جوانان همیشه پیش‌قدم و پیش‌گام بودند. هم در روزهای راهپیمایی و هم در صحنه‌هایی که باید از حقوق مردم فلسطین دفاع کنیم به ویژه در عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی همیشه حمایت خود را اعلام کردیم.


برچسب ها: سلطانی فر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار