فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
یکی از محبوب ترین تیم های ایران باید از سوی آنهایی که مسئولیت آن را بر عهده دارند جدی گرفته شود.

کیهان ورزشی-

نساجی قائمشهر با حضور در لیگ برتر نه تنها امیدهای یک شهر را زنده کرد بلکه موجب خرسندی همه اهالی فوتبال ایران شد؛ آنهایی که وجود نساجی در سطح اول فوتبال ایران را اتفاقی زیبا و با کارکرد فنی و اجتماعی بالا می دانند.

نساجی وارد شد تا این مهم که به لطف برنامه ریزی درست اتفاقا افتاد دورخیزی باشد برای آینده نماینده مازندران اما بعد از این صعود با ارزش هر روز یک خبر نا امید کننده از این باشگاه به گوش رسید.

هفته گذشته این اخبار ناخوشایند بیشتر شد و در نهایت به استعفای علی امیری مدیرعامل نساجی انجامید؛ مدیری که احساس کرد اراده ای برای قدرتمندتر ساختن نساجی و مهیا ساختن آن برای لیگ پیش رو وجود ندارد.

استعفای مدیرعامل باشگاه در کنار مشکلات دیگر این مجموعه هواداران نساجی را نگران کرد و این موضوع برای کل جامعه فوتبال نگران کننده بود و این سوال را برایشان مطرح می ساخت که؛ آیا این تیم مردمی و دوست داشتنی نیز سرنوشتی شبیه بسیاری دیگر از تیم های ریشه دارد و پرطرفدار طی سالهای گذشته که آمدند و رفتند پیدا خواهد کرد؟

از سوی دیگر، ظاهرا وعده های داغ مسئولان شهر قائمشهر که در روزهای ابتدایی صعود برای خالی نماندن عریضه و دیده شدن مطرح شده بود به وادی فراموشی سپرده شده است.

همه این موضوعات، نگرانی هایی را در شهر فوتبال خیز قائمشهر سبب شده بود اما امروز یک منبع موثق به «کیهان ورزشی» خبر داد که روز گذشته با وساطت برخی چهره های فوتبالی آرامشی نسبی بر نساجی حاکم شده و امیری نیز قید استعفا را زده و مقرر شده تا خواسته های جواد نکونام زود عملی شود تا تیم محبوب شمال هر چه سریعتر برای لیگ پیش رو استارت بزند، البته امیدواریم باز هم وعده ها و برنامه ها در حد حرف نباشد و ...

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار