فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۵۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
شیران سرزمین ایران فردا به دنبال انجام ماموریتی بزرگ خواهند بود.



کیهان ورزشی-

جام جهانی برای مردم این سرزمین فردا ساعت 30/19 کلید می خورد؛ جائیکه قرار است پسران ایران به نمایندگی از یک ملت برابر نماینده آفریقا یعنی مراکش بایستند و غرور آفرینی کنند.

شاگردان کارلوس کروش پس از ماهها انتظار به بزنگاهی رسیدند که برای عبور از آن کوه انگیزه و اراده هستند.

آنان نه سد شکننده ای چون عربستان سعودی هستند که گلباران شوند و نه اجازه می دهند حریفی هر چند مدعی، مصاف با آنها را آسان بپندارد.

سن پترزبورگ فردا پذیرای بازیکنانی خواهد بود که به مردان روزهای سخت شهره اند؛ همان هایی که اراده و انگیزه شان کوه را جابجا می کند.

بازی با مراکش گرچه به دلایلی فنی دشواری هایی را خواهد داشت اما نمایی که طی هفته های اخیر از تیم کشورمان دیده ایم موید و نویدبخش این است که کروش و شاگردانش ذره ای هراس از دیدار نخست خود ندارند و می دانند تحقق رویای صعود به دور بعدی رقابت ها در گرو ارائه بهترین نمایش در همین اولین قرارگاه است.

برخلاف تیم مقابل که برخی بازیکنان خود را مصدوم دیده است، تیم ما بر اساس اخباری که جسته و گریخته از اردو به گوش مان رسیده همه نفراتش را آماده و سر پنجه در اختیار دارد.

هر چند جام جهانی جای بی گدار به آب زدن نیست و کروش در کنار برنامه های تهاجمی جانب احتیاط را رعایت خواهد کرد اما ما می توانیم در دیدار فردا نگاهی امیدوارانه به دروازه مراکش داشته باشیم و با بهره بری از قدرت بازیکنان تهاجمی خود در اندیشه گلزنی و کسب پیروزی فرو برویم.

بازی اول در جام جهانی و اساسا هر تورنمنتی دشواری هایی را برای تیم ها دارد اما بازیکنان و کادر فنی ما آنقدر با تجربه هستند که بتوانند از این خوان نخست به سلامت عبور کنند.

چشم میلیون ها ایرانی در داخل و خارج کشور فردا به ساق های بازیکنان کشورمان است تا در روز عید سعید فطر با عملکرد خود به ملت شان عیدی بدهند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار