فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶
نحوه بازگشت به مسکو برای پیگیری تمرینات در کمپ تیم ملی، مشکلات بسیاری را برای خبرنگاران اعزامی به جام جهانی ایجاد کرده است.


کیهان ورزشی-

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی خود در جام جهانی 2018 برابر مراکش به یک پیروزی تاریخی دست یافت تا از سن پترزبورگ به مسکو بازگردد و آماده بازی با تیم اسپانیا شود.
نحوه بازگشت به مسکو برای پیگیری تمرینات در کمپ تیم ملی، مشکلات بسیاری را برای خبرنگاران اعزامی به جام جهانی ایجاد کرده است. فاصله زیاد میان مسکو و سن پترزبورگ موجب شد که خبرنگاران برای پوشش خبری نخستین بازی تیم ملی حدود 17 ساعت دراتوبوس باشند و برای بازگشت دوباره به مسکو مجبور شدند همین مسیر طولانی را مجددا تجربه کنند.
متاسفانه ضعف برنامه ریزی به ویژه در حوزه ترابری به گونه ای بوده که خبرنگاران و عکاسان طی 5 شب تنها 2 شب در هتل اقامت داشته باشند. همین امر موجب ناراحتی و حتی کسالت تعدادی از خبرنگاران و عکاسان همراه تیم ملی شده است.
بدون تردید این گونه برخوردها اولا  از ضعف مدیریت و سازماندهی حکایت دارد و ثانیا نشان دهنده جایگاه به نادرست تعریف شده نمایندگان رسانه های گروهی نزد مسئولان فوتبال ماست!
فدراسیون فوتبال با اعزام تعداد زیادی خبرنگار و عکاس تلاش کرد همه را راضی نگه دارد ولی با عدم برنامه ریزی در چگونگی حمل و نقل آنها، حالا رسانه ها نه تنها راضی نیستند بلکه به شدت ناراضی نیزهستند.
شاید اگر کمی برنامه ریزی بود و به جای استفاده از اتوبوس ، خبرنگاران با هواپیما از شهری به شهر دیگر منتقل می شدند، این مشکلات هرگز به وجود نمی آید.
تیم ملی دو بازی مهم و حساس دیگر پیش رو دارد امید می رود مشکل مذکور از سوی مسئولان فدراسیون پیگیری و مرتفع شود تا خبرنگاران و عکاسان بتوانند به رسالت کاری خود عمل کنند و بهترین پوشش خبری را برای تیم ملی فوتبال کشورمان داشته باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار