PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۳۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳
تیم ملی فوتبال کرواسی در شب درخشش دروازه بانش راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی روسیه شد.
کیهان ورزشی- 

در یکی از بازی های مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تیم های کرواسی و دانمارک در ورزشگاه نیژنی نوگورود به مصاف هم رفتند. 

نیمه اول با حمله دانمارک آغاز شد و در همان دقیقه ابتدایی مسابقه یورگنسن دروازه کرواسی را گشود. شاگردان دالیچ برای جبران گل خورده جلو کشیدند و ۳ دقیقه بعد، مانزوکیچ گل تساوی را وارد دروازه اشمایکل کرد. بعد از گل بازی از افت و خیز ابتدایی بیرون آمد. در دقاقیق پایانی نیمه اول، ۲،۳ موقعیت خطرناک روی دروازه ها خلق شد اما مهاجمان در گلزنی ناکام بودند تا این نیمه با تساوی ۱-۱ به پایان برسد. 
در نیمه دوم دانمارک بهتر از کرواسی توپ زد. آن ها چند مرتبه برای به ثمر رساندن گل برتری پیش آمدند اما در این امر ناموفق بودند. از دقیقه ۸۰ به بعد، کروات‌ها نبض بازی را در دست گرفتند و چند موقعیت نیز ایجاد کردند که تلاش آن ها بی نتیجه بود. بازی در ۹۰ دقیقه قانونی با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت. 
در وقت های اضافی مسابقه، کرواسی سرتر از دانمارک نشان داد. شاگردان دالیچ می توانستند در دقیقه ۱۱۵ از روی نقطه پنالتی گل برتری را به ثمر برسانند که اشمایکل با واکنشی عالی ضربه مودریچ را مهار کرد تا ضیافت پنالتی ها تیم صعود کننده به مرحله بعد را مشخص کند. 
در ضربات پنالتی دروازه بان های دو تیم عملکرد خوبی داشتند و چند ضربه را مهار کردند. برای دانمارک، کیائر و کروندلی گل زدند و سوباشیچ، دروازه بان کرواسی، پنالتی های اریکسن، یورگنسن و شونه را مهار کرد. برای کرواسی هم کراماریچ، مودریچ و راکیتیچ گلزنی کردند و بادلی و پیواریچ پنالتی های خود را از دست دادند تا در نهایت کرواسی ۳-۲ فاتح ضیافت پنالتی ها شود و به مرحله بعد صعود کند. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار