ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۳۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
کیهان ورزشی-  

هازارد، کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتبال بلژیک که در بازی شب گذشته تیمش مقابل ژاپن به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، بعد از اتمام مسابقه گفت: شرایط برای ما بسیار سخت شده بود. با دو گل از ژاپن عقب افتادیم و یک لحظه به این فکر کردیم که باز هم بلای ولز در یورو سر ما می‌آید و به این هم فکر کردیم که می‌توانیم ژاپن را از  پیش‌رو برداریم و خوشبختانه فکر دوم نتیجه‌ داد. 
او ادامه‌ داد: ما بازیکنان نیمکت نشینی داریم که هر کدام از  آن‌ها می‌توانند نتیجه‌ بازی را تغییر دهند و این نشان می‌دهد که تیم بسیار خوبی هستیم. بسیار خوشحال هستیم که توانستیم در دیدار امروز به پیروزی برسیم و به دور بعد راه پیدا کنیم. این دیدار از بازی‌هایی بود که نشان داد ما انگیزه و تجربه لازم را داریم. جبران دو گل  آن هم در دیدارهای حذفی بسیار سخت است. ممکن بود که تن به شکست دهیم و از  دور رقابت‌ها حذف شویم. 
کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتبال بلژیک در پایان سخنانش درباره دیدار حساس برابر برزیل در مرحله یک چهارم نهایی، گفت‌: بازی کردن با برزیل زیبا خواهد بود. آن‌ها همواره تیم خوبی هستند. کمی استراحت می‌کنیم و بعد از آن با انگیزه و تمرکز بالا برای شکست دادن برزیل به میدان خواهیم رفت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها