PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۳۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
نماینده وزن ۴۸ کیلوگرم ایران راهی دیدار رده بندی کشتی آزاد نوجوانان جهان شد و علی عبداللهی در ۹۲ کیلوگرم نیز با شکست حریف آمریکایی به یک چهارم نهایی رسید اما فضلی در ۶۰ و نخودی در ۷۱ کیلوگرم مقابل رقبایشان شکست خوردند.
کیهان ورزشی-
رقابت های ۵ وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان جهان از ساعت ۱۲ و سی دقیقه به وقت تهران در زاگرب پایتخت کرواسی آغاز شد و ۵ نماینده دیگر ایران به مصاف رقبایشان رفتند.

در وزن ۴۵ کیلوگرم، رحمان عموزاد خلیلی در دور اول به مصاف فیشر از سوئیس رفت و در مدت زمان یک دقیقه و ۱۵ ثانیه با نتیجه یازده بر صفر به برتری رسید. عموزاد خلیلی در دور دوم سارانتویار از مغولستان را یازده بر صفر برد و به نیمه نهایی رسید.

در وزن ۵۱ کیلوگرم، سید عرفان جعفریان در دور اول استراحت می کند و در دور دوم بایتازایف از روسیه را 10 بر صفر ضربه فنی کرد و راهی دور بعد شد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم، علی اکبر فضلی خلیلی در دور نخست با نمایشی خوب برابر آلیبگوف کشتی‌گیر روسی الاصل بحرین با نتیجه قاطع ۹ بر یک به برتری رسید اما در دومین مبارزه و در مرحله یک هشتم نهایی برابر حمزه آلاکا از ترکیه ده بر صفر شکست خورد. در صورت صعود این کشتی گیر ترک به فینال، فضلی راهی گروه بازنده ها می شود تا برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند.

در وزن ۷۱ کیلوگرم، محمد نخودی پس از استراحت در دور اول به مصاف سواما از ژاپن رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خورد و از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی بازماند. نخودی برای ماندن در این رقابت ها و تلاش برای رسیدن به مدال برنز در گروه بازنده ها باید منتظر صعود رقیب ژاپنی به دیدار فینال باشد .پس از این مبارزه نیز کشتی گیر گرجستانی برابر حریف اسراییلی قاطعانه و با نتیجه ده بر صفر پیروز شد تا در دور بعد مقابل برنده نخودی به روی تشک برود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، علیرضا عبداللهی دارنده مدال طلای آسیا در مبارزه نخست برابر غفوراف از قزاقستان قاطعانه و با نتیجه ده بر صفر پیروز شد. عبداللهی در دور بعد و در مرحله یک هشتم نهایی برابر آلبرت جیمز فراری از آمریکا در یک کشتی سخت با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و به یک چهارم نهایی رسید.

همچنین از رقابت های ۵ وزن اول در وزن ۴۸ کیلوگرم مهدی ویسی در جدول شانس مجدد برابر کاسئی تانابه از ژاپن در حالیکه تا ثانیه های پایانی ۴ بر ۲ عقب بود ۲ امتیاز دیگر گرفت و با نتیجه ۴ بر ۴ و به دلیل گرفتن امتیاز آخر پیروز شد.

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت های ۵ وزن نخست که از روز گذشته آغاز و امروز(سه شنبه) با برگزاری به پایان می رسد، محمدرضا قیاسی در وزن ۸۰ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۱۰ کیلوگرم با پیروزی برابر رقبایشان از ساعت ۲۰ و سی دقیقه امشب(سه شنبه) برای کسب مدال طلا به ترتیب برابر رقبای روس و آمریکا به روی تشک می روند.

همچنین محمد کریمی در وزن ۶۵ کیلوگرم برای کسب مدال برنز مقابل کشتی گیر ارمنستان به روی تشک می رود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار