PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۳۶۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶
پانزدهمین دوره کاراته قهرمانی آسیا در حالی دومین روز خود را پشت سر گذاشت که تیم ملی مردان ایران در بخش کومیته در صدر این بخش ایستاده است.
کیهان ورزشی-
 در پایان دومین روز رقابت‌های قهرمانی آسیا که با حضور 314 کاراته‌کا از 29 کشور در اردن در جریان است، اگر چه در مجموع مدال‌های مردان و زنان تیم ملی ژاپن با اتکا به هنر و مدال‌آوری کاتاروهایش با هفت طلا، دو نقره و یک برنز سهم بیشتری از مدال‌ها داشته، اما تیم مردان ایران بهتر از 28 کشور حاضر در رقابت‌ها عمل کرد و با دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز بالاتر از اردن با دو مدال طلا و یک نقره و ژاپن با یک مدال طلا و یک نقره قرار گرفت.

ضمن اینکه در مجموع مردان و زنان نیز تیم ایران با سه مدال طلا و یک نقره و سه برنز تیم دوم جدول رده‌بندی است.

جدا از سه تیم ژاپن، ایران و اردن میزبان، چین تایپه با یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز و چین با یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز در جایگاه‌های چهارم و پنجم جدول توزیع مدالی قرار دارند.

تیم کویت با یک مدال طلا و دو برنز، مالزی با سه مدال نقره و دو برنز، ویتنام با سه مدال نقره و یک برنز، عربستان با دو مدال نقره و سه برنز و اندونزی با یک مدال نقره و چهار برنز به ترتیب تیم‌های ششم تا دهم جدول توزیع مدال‌ها هستند.

تیم‌های هنگ‌کنگ و قزاقستان هر کدام با سه مدال برنز، تایلند و ازبکستان هر یک با دو مدال برنز، امارات و ماکائو هر کدام با یک مدال برنز دیگر تیم‌هایی بودند که نمایندگان خود را روی سکوهای قهرمانی دیدند.

تیم ملی کشورمان تا پایان روز دوم توسط حمیده عباسعلی، مجید حسن‌نیا و صالح اباذری به مدال طلا دست یافته است، علی‌اصغر آسیابری مدال نقره گرفت و مهدی خدابخشی، شیما آل‌سعدی و کاتای تیمی بانوان با ترکیب الناز تقی‌پور, نجمه قاضی‌زاده و شادی جعفری‌زاده نیز به سه مدال برنز دست یافتند.

پانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا فردا (یکشنبه - 24 تیر ماه) با برگزاری مبارزات تیمی مردان و زنان به پایان می‌رسد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار