PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۳۶۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴
بلژیک برای دومین بار توانست انگلیس را در جام‌جهانی شکست دهد اما چگونه؟
کیهان ورزشی-
نیم ملی بلژیک در بازی رده بندی  مقابل تیم ملی انگلیس پیروز شد و برای اولین بار به عنوان ارزشمند سومی جام جهانی رسید.بلژیک از تیم های شایسته جام بیست و یکم بود و با داشتن نفراتی چون هازارد،دی بروین و لوکاکو نظر مثبت تماشاگران جام جهانی ۲۰۱۸روسیه را جلب کرد.

بلژیک در بازی رده بندی با برتری نفرات کناری خود در مصاف با تیم جوان و باآتیه انگلیس دوبار به گل رسید و با کارهای ترکیبی و سرعتی در کناره ها شکل تازه ای از حملات را به نمایش گذاشت که در متن حملات ، هازارد نقش تعیین کننده و اثرگذاری داشت. قدرت در حمل توپ و سرعت خیره کننده در جناحین بلای جان تیم انگلیس شد.

بلژیک در بازی رده بندی جام جهانی روسیه پیروزی را به کسب آقای گلی لوکاکو پنج گله ترجیح داد و بی جهت نبود که مهاجم غول پیکر بلژیک و منچستر یونایتد به زعم خبرنگاران حاضر در ورزشگاه با عصبانیت زمین را ترک کرد و تا پایان سوت بازی توسط علیرضا فغانی روی نیمکت ساکت بود.

سرمربی بلژیک در دقایق پایانی بازی نشان داد که موفقیت تیم مهم تر از کسب آقای گلی است و هیچ فردی از تیم بزرگتر نبست. بلژیک پس از تعویض لوکاکو با استفاده از برتری نفرات کناری خود به گل دوم رسید و خیال تماشاگرانش را آسوده کرد.

بلژیک در حالی به عنوان سومی رسید که انگلیس پس از قرعه نسبتا آسانی که در مرحله جذفی نصیبش شد، هوادارانش را به این امید رسانده بود که می‌توانند رویای قهرمانی را پس از 52 سال برای خود بپرورانند اما واقعیت این است که حالا با پایان جام بیست و یکم برای انها تنها دستاوردشان مقام جهارمی بود که 28 سال پیش در جام‌جهانی 1990 به آن رسیده بودند.

*کیوان طباطبایی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار