PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
مدیر برکنار شده مجموعه ورزشی آزادی گفت: اجرای دستور را منوط به حکم کردم و در نهایت برکنار شدم.
کیهان ورزشی

عصر روز گذشته و به دلیل برخی از اختلافات پیش آمده میان ناصر محمودی فر مدیر مجموعه ورزشی آزادی با حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، کریمی مدیر مجموعه ورزشی آزادی را از کار برکنار کرد.

محمودی فر در گفتگو با فارس در این باره گفت: روز گذشته آقای کریمی تماس گرفت و درخواست کرد تا مجموعه اموال و تجهیزات شرکت برهان مبین از مجموعه آزادی برچیده شده و پاکسازی شود. کریمی تاکید کرد که در این باره حکم قضایی دارد.

وی افزود: از آنجایی که ایشان مدیر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است و دستور ایشان لازم الاجرا بود، من تمکین کردم اما تاکید کردم که برای امضای صورتجلسه خروج اموال، باید حکم داشته باشم و از ایشان درخواست کردم تا حکم کتبی به من ابلاغ شود که بتوانم مسئولیت این کار را پذیرفته و به نهادهای نظارتی پاسخگو باشم اما ایشان حکمی به من ابلاغ نکرد و من نیز اجرای این دستور را منوط به حکم کردم و در نهایت برکنار شدم.

مدیر سابق مجموعه آزادی درباره اختلاف نظر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با شرکت برهان مبین اظهار داشت: من از جزئیات این ماجرا باخبر نیستم. قرارداد برهان مبین با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ منعقد شده و مجموعه ورزشی آزادی تنها میزبان این توافق بوده بنابراین نه این توافق با آزادی ارتباط دارد و نه اختلافات و شکایت از این شرکت.

وی در پایان گفت: این ماجرا و اختلافات پیرامونی اش یک بحث حقوقی پیچیده است که نیاز به کارشناسی دارد و باید پس از بررسی فراوان و کارشناسی ویژه درباره آن حکم صادر و اجرا کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار