PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۳۶۳۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با انتقاد شدید از کم شدن بودجه این باشگاه می‌گوید که کسی برای تلاش‌های او ارزش قائل نیست.


کیهان ورزشی-

سعید آذری که روز گذشته (شنبه) در صفحات مجازی از سمت مدیرعاملی تیم ذوب‌آهن کناره‌گیری کرده بود، اظهار کرد: قبل از شروع لیگ به بازیکنان قول می‌دهند اما به قول‌شان عمل نمی‌کنند. آدم دل‌شکسته می‌شود و من طی ۵ سال با هواداران، بازیکنان، مربیان و هیات مدیره تلاش کردیم تا ذوب آهن را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم اما امروز آن علاقه را در سیستم مدیریت نمی‌بینم. اگر این گونه باشد جایی برای ماندن نیست.

او ادامه داد: مجمع کارخانه ذوب آهن در دو سال گذشته ۲۶ میلیارد تومان از بودجه باشگاه را کم کرده است. هر کس دیگری بود نابود می‌شد اما ما مرد و مردانه کار کردیم. شما از قلعه‌نویی بپرسید با چه درایتی نایب قهرمان لیگ شد. چقدر باید خون جگر خورد؟ با همه این مسائل و تلاش‌ها کسی برای ما ارزش قائل نیست و انگار بدهکار هم هستیم.

آذری که با رادیو تهران صحبت می‌کرد اضافه کرد: شما ببینید بقیه مدیران در تیم‌های دیگر چه کار می‌کنند و چه وضعیتی دارند. ستاره‌های تیم‌های دیگر به راحتی از این تیم جدا می‌شوند. من امروز تیتر یکی از روزنامه‌ها را مشاهده کردم که نوشته بود نصفپلیس که به جدا شدن ستاره‌های باشگاه پرسپولیس از این تیم اشاره داشت. شما ببینید باشگاه پرسپولیس فصل قبل قهرمان شد اما نتوانست برخی از ستاره‌های اصلی خود را حفظ کند و هیچ مبلغی از جدا شدن ستاره‌هایش عاید این تیم نشد. امروز هر بازیکنی بخواهد از باشگاه ذوب آهن جدا شود حداقل باید ۱۰۰ هزار دلار به باشگاه پرداخت شود. من چه کار باید می‌کردم که نکردم؟

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن که از مسائل به وجود آمده در باشگاه بسیار گله‌مند بود، با بیان اینکه اگر به یک قهرمان قول می‌دهیم باید به آن قول عمل کنیم اظهار کرد: قهرمانی که در طول فصل در مسابقه‌های لیگ، جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا به طور مداوم بازی می‌کند، باید قبل از شروع فصل با او تسویه حساب شود. فوتبالیست جانش را در دست می‌گیرد و به زمین می‌رود. ممکن است در هر بازی یک بازیکن مصدومیت شدید گریبانگیر شود یا قطع نخاع شود. باید مزد زحمات بازیکنان به آن‌ها پرداخت شود.

آذری صحبت‌های خود را این گونه ادامه داد: شما اگر جایی شنیدید که سعید آذری برای مسائل شخصی سینه سپر کرده است بدانید دروغ گفته‌اند. ما تا آخر ماه آگوست فرصت داریم تا بدهی‌ها را پرداخت کنیم تا AFC مشکلی برای ما به وجود نیاورد اما پول بازیکنان را باید تا فردا بدهیم.

او درباره پست دیروزش در صفحه اجتماعی خود هم بیان کرد: من یک پست گذاشتم و به همه هشدار دادم اما هیچ استعفای رسمی ندادم. روش کار را بلدم. این یک هشدار برای آن‌هایی بود که حق و حقوق باشگاه را نمی‌دهند. طبق مستندات هیات مدیره در سال ۹۰ بودجه باشگاه ۳۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود. من آن موقع در استیل آذین بودم. سال ۹۲ که به ذوب آهن آمدم نه تنها از بودجه ۳۰ میلیاردی خبری نبود بلکه ۲۷ میلیارد هم بدهی داشتیم. من وامدار کسی نیستم. رزومه من هم زیر بغلم است و همیشه به همراه خانواده‌ام، همکارانم، بازیکنان و مربیان و هواداران تلاش کردم.

او در پایان گفت: این مشکلات فقط مخصوص ورزشکاران باشگاه ذوب آهن در رشته فوتبال نیست. به عنوان مثال کیانوش رستمی، سهراب مرادی، بهداد سلیمی و علی هاشمی ورزشکارانی هستند که باشگاه به علت کمبود بودجه نتوانسته است پول آن‌ها را بدهد چون طی ۲ سال ۲۶ میلیارد از بودجه ما کم شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار