فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۶۳۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
بازیکن تیم والیبال جوانان گفت:ما اصلا به این کاری نداریم که اگر اول شویم با چه تیمی برخورد می کنیم و اگر دوم شویم، با چه تیمی بازی خواهیم کرد

کیهان ورزشی-


مهران فیض درباره برتری 3 بر صفر ایران برابر چین در گام نخست مسابقات قهرمانی آسیا 2018 اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. ما از اول محکم بازی را شروع کردیم چون اولین مسابقه تورنمنت اهمیت زیادی دارد. خدا را شکر که به هدفمان رسیدیم و چین را شکست دادیم. یکی، 2 بار در کل بازی مشکل داشتیم اما با صحبت هایی که کادرفنی انجام داد، به بازی برگشتیم. در مجموع برتر از چین بودیم و خدا را شکر 3 بر صفر پیروز شدیم.

وی درباره بازی با کره جنوبی در گام دوم عنوان کرد: در دوره قبلی نوجوانان تقریبا با همین تیم کره جنوبی بازی کردیم. 2 بار در آسیایی نتوانستیم آنها را شکست دهیم اما در مسابقات جهانی در نیمه نهایی کره را از پیش رو برداشتیم. این نشان می دهد که بازی سختی در پیش داریم. ما از قبل خودمان را در هیچ مسابقه ای برنده نمی دانیم. به همین خاطر از اول امتیاز تا آخرین امتیاز محکم بازی می کنیم.

سرعتی زن تیم والیبال جوانان در پایان گفت: ما اصلا به این کاری نداریم که اگر اول شویم با چه تیمی برخورد می کنیم و اگر دوم شویم، با چه تیمی بازی خواهیم کرد. در تمام مسابقات برای برد به میدان می رویم. قطعا اگر سرگروه باشیم، در مراحل بعدی کارمان راحت تر است.


برچسب ها: مهران فیض
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار