PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۳۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
دروازه‌بان اسپانیایی تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو به صورت رسمی به عضویت باشگاه چلسی درآمد.
کیهان ورزشی-
پافشاری تیبو کورتوا، دروازه‌بان بلژیکی چلسی برای خروج از این تیم و پیوستن به رئال مادرید، سرانجام او را به خواسته‌اش رساند و او راهی مادرید شد. چلسی هم برای پر کردن جای خالی او به سراغ کپا آریسابالاگا دروازه‌بان تیم اتلتیک بیلبائو رفت و با پرداخت کل مبلغ غرامت فسخ قراردادش به باسکی‌ها این سنگربان اسپانیایی را خرید.

روز گذشته (چهارشنبه) اعلام شد که کپا با حضور در دفتر سازمان لیگ اسپانیا از آمادگی چلسی برای پرداخت غرامت 80 میلیون یورویی فسخ قرارداد وی با بیلبائو خبر داده و اکنون او به عنوان گران‌ترین دروازه‌بان تاریخ به آبی‌های لندن ملحق شده است.

قرارداد 7 ساله چلسی با کپا، رکوردی که یک ماه پیش لیورپول با عقد قراردادی 72.5 میلیون یورویی با آلیسون بکر، دروازه‌بان برزیلی سابق رم منعقد کرد را شکست.

کپا پس از انجام تشریفات انتقالش به چلسی در لندن، به سایت باشگاه گفت: این تصمیم بسیار مهمی برای من، برای دوران بازیگری من و برای زندگی شخصی من است.چیزهای فراوانی بودند که مرا به سمت این باشگاه کشاندند از جمله جام‌هایی که این باشگاه برده است، بازیکنانی که در آن بازی می‌کنند، شرایط زندگی در شهر لندن و خود لیگ برتر. من خیلی خوشحالم که چلسی تصمیم گرفت به من اعتماد کند و با من قرارداد ببندد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار