فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵
مرحله سوم فوتبال جام حذفی امروز آغاز شد.
کیهان ورزشی-
در مرحله سوم جام حذفی تیم بادران امروز در تهران به مصاف تیم چوکای تالش رفت که این بازی در ۹۰ دقیقه وقت قانونی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.در ۲ وقت اضافه نیز گلی به ثمر نرسید تا ضربات پنالتی برنده را تعیین کند در نهایت تیم چوکا در پنالتی ۴ بر 3( در مجموع 5 بر 4) پیروز شد و به مرحله یک شانزدهم جام حذفی صعود کرد.

احمد الجبوری در دقیقه ۲۹ برای بادران گلزنی کرد و رضا بهمئی در دقیقه ۸۵ گل مساوی چوکا را زد. چوکا در جریان بازی هم یک گل زد که داور آن را نپذیرفت.

در دیگر دیدار این مرحله تیم مس کرمان ۵ بر صفر تیم سام هیرمند را در کرمان شکست داد و به مرحله یک شانزدهم جام حذفی صعود کرد.

تیم داماش گیلانیان با پیروزی یک بر صفر مقابل قشقایی شیراز به مرحله یک شانزدهم جام حذفی صعود کرد. قشقایی شیراز دو سال پیش پرسپولیس را در جام حذفی حذف کرده بود و یکی از بزرگترین شگفتی‌های جام حذفی را خلق کرده بود.
همچنین 
تیم مقاومت تهران در خانه به مصاف تیم فجرسپاسی شیراز رفت که با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید. به این ترتیب تیم مقاومت تهران اولین شگفتی جام حذفی را رقم زد و تیم دسته اولی فجرسپاسی را حذف کرد.

همچنین در جریان مرحله دوم رقابت‌های جام حذفی دو تیم شهرداری ماهشهر و فولاد نوین اهواز به رقابت پرداختند و شهرداری ماهشهر موفق شد با نتیجه دو بر این تیم ‌اهوازی را شکست دهد.
این بازی که در ورزشگاه شهدای ماهشهر خوزستان برگزار شد، ۱۲۰ دقیقه به طول انجامید و در ۹۰ دقیقه محمدرضا عبادی در دقیقه ۷ و حجت چهارمحالی در دقیقه ۳۷ به ترتیب برای شهرداری ماهشهر و فولاد نوین اهواز گلزنی کردند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.
در وقت‌های ‌اضافی و در دقیقه ۱۱۶ ایمان شوریابی برای شهرداری ماهشهر گلزنی کرد تا این تیم با این پیروزی به دور بعد این رقابت‌ها صعود کند.

در دیگر بازی تیم‌های فوتبال خونه‌به‌خونه بابل و شاهین شهرداری بوشهر از ساعت 17:45 امروز (شنبه) در چارچوب مرحله سوم مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه شهدای سیمرغ مازندران به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان 120 دقیقه، با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا ضربات پنالتی، تیم پیروز را تعیین کند.

تیم خونه‌به‌خونه در ضربات پنالتی با نتیجه 6 بر 5 به برتری رسید تا شاگردان محمود فکری پس از فجر سپاسی، بادران و قشقایی، چهارمین تیم حذف شده لیگ یکی باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار