PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۳۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
کیهان ورزشی-سید محمد سعید مدنی

بارها به صراحت و بدون محافظه کاری نوشته ایم که حضور کارلوس کروش در راس تیم ملی و نحوه رفتار وعملکرد و اعمال مدیریت او بر حوزه کاری خود باعث شده است تا شرایط تیم ملی فوتبال با شرایط کلیت فوتبال ایران و حال و هوای حاکم بر آن کاملا متفاوت باشد. و همین است که موجب شده خروجی این مدیریت که بیش از هر کجا در نتایج تیم ملی تجلی می یابد مورد پسند و رضایت اکثر قریب به اتفاق فوتبال دوستان و علاقمندان به ورزش قرار بگیرد.‌
درست بر خلاف شرایط کلی فوتبال که نه از نظر فرهنگی و اخلاقی و نه از نظر فنی رضایت بخش که نباشد هیچ بلکه در قالب موارد آزاردهنده و کسالت بار باشد.
اگر بخواهیم خیلی مختصر علت این شرایط و حال وهوای دوگانه را بیان نماییم باید بگوییم کروش با نگرش و روش" حرفه ای" حوزه تحت اختیار خود را اداره می کند وحتی الامکان اصول کار ساز مدیریت حرفه ای  را اعمال می کند؛بر خلاف ساز وکار مدیریتی در اکثربخش های فوتبال بلکه ورزش که  اسم و صفت" حرفه ای" را یدک می کشد اما رسم واصول آن را هرگز رعایت نمی کندو... حالا معلوم و قطعی شد که کارلوس کروش مربیگری تیم ملی فوتبال ایران را در جام ملت های آسیا بر عهده خواهد داشت.
او چند روزی است که به ایران آمده ولیست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی را هم اعلام کرده و حتی چند جلسه نیز تمرین تیم ملی زیر نظر او انجام شده است.
امیدواریم کروش در دوره تازه کاری خود نیز چون گذشته" حرفه ای" عمل کند وبه ورطه حاشیه های ویرانگر ولجبازی های غیر حرفه ای و خوخواهانه گرفتار نشود و از همه بضاعت و توان موجود فوتبال برای ساخته و پرداخته کردن تیمی که بتواند پس از۴۱ سال فوتبال ایران را برصدر آسیا بنشاند ، بهترین و بیشترین استفاده را ببرد و نام خود را به عنوان یک مربی محبوب و فراموش ناشدنی در قلب هواداران پرشور فوتبال ایران ثبت نماید.
برچسب ها: کارلوس کروش
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار