PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۳۸۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
طلایی ترین عضو کاروان خودباوری و امید موفق شد در ششمین مسابقه خود مدال نقره این رقابت ها را کسب کند.
کیهان ورزشی-
 در ادامه رقابت های شنای بازی های پاراآسیایی 2018 شاهین ایزدیار در ماده 400 متر آزاد، کلاس S10 همراه با شناگرانی از سریلانکا، اندونزی، مالزی، قزاقستان و هند به آب پرید.

بهترین رکورد این ماده در اختیار شناگر قزاقستانی بود که موفق شد در این ماده که به قدرت بیشتری احتیاج داشت، از ایزدیار پیشی گرفته و صاحب گردن آویز طلا شود.

شاهین تا پیش از رقابت، 5 طلا برای کشورمان کسب کرده بود و این برای نخستین بار بود که نقره می گرفت. شاهین دچار سرماخوردگی است اما فردا و در 100 متر کرال پشت برای ششمین مدال طلای خود می جنگد.
او در پایان این رقابت گفت: این ماده ای که برگزار شد، 400 متر آزاد بود که رکورد آن در اختیار رقیب اصلی من از کشور قزاقستان است. او در این ماده تخصص دارد و فقط برای این ماده و قهرمانی در آن می جنگد. با این حال در 400 متر به حریفم باختم و شرمنده مردم شدم.
از شاهین در مورد فاصله گرفتن از رقیبش در اواسط این مسابقه نیز پرسیدیم که افزود: قبل از شروع مسابقه، مربیان به من گفتند برو تا رکورد بزنی و حریف قزاق را شکست بدهی اما اگر فاصله افتاد، فقط شنا کن تا دوم شوی. من هم وقتی متوجه فاصله شدم، فقط زمان و توانم را مدیریت کردم. البته رقیب هندی نیز لحظه به لحظه با من حرکت می کرد و نزدیک بود کارم را سخت کند اما در نهایت به مدال نقره رسیدم.
وی در ادامه  اضافه کرد: یک ثانیه بالاتر از رکورد خودم شنا کردم ولی مدال نقره در این شرایط هم برایم بد نبود. من 4 دقیقه و 41 ثانیه شنای خودم را تمام کردم اما رقیب قزاقستانی با رکورد 4 دقیقه و 29 ثانیه به کارش پایان داد. من نهایتا 4 دقیقه و 35 ثانیه شنا می کردم که باز هم دستم از مدال کوتاه می ماند. به هر حال در 5 ماده رقیبم را شکست داده ام و باز هم این کار را خواهم کرد.»
این ورزشکار طلایی کشورمان در نهایت گفت: همان طور که گفتم، شرمنده مردم شدم ولی انشالله برنامه خاصی برای شاد کردن دوباره مردم دارم. می خواهم با شکست دادن همه رقیبان در مسابقه فردا که 100 متر کرال پشت است، از شرمندگی ایران خارج شوم. تمام تمرکز و انرژی ام را برای کسب مدال طلا در آن مسابقه ذخیره کردم و انشالله هم مدال طلا را زنده می کنم و هم رکورد جدیدی در این ماده به نام خودم و کشورم ثبت خواهم کرد. انشالله فردا قزاقستان را فردا شش تایی می کنم و ششمین طلا را هم می گیرم!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار