PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۳۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
امیررضا ده بزرگی و محمد نصرتی به مدال های طلای کشتی فرنگی بازی های المپیک 2018 جوانان آرژانتین دست یافتند.

کیهان ورزشی-


به نقل از فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی بازی های المپیک جوانان آرژانتین در شهر بوینس آیرس آرژانتین در حال برگزاری است که دو نماینده کشتی فرنگی نوجوان کشورمان با برتری مقابل حریفان خود به دیدار فینال راه یافتند.

این مسابقات در هر وزن با حضور 6 نفر و به صورت جدول نوردیک و در دو گروه برگزار می شود که نفرات برتر هر گروه به دیدار فینال و نفرات دوم نیز به دیدار رده بندی راه می یابند.

در وزن 45 کیلوگرم امیررضا ده بزرگی در کشتی نخست با نتیجه 3 بر یک ادموند نازاریان از بلغارستان را شکست داد و در کشتی دوم نیز با نتیجه 9 بر صفر محمد شعبان از مصر را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار در مصاف با رنزو پرالتا گنزالس از کشور اکوادور با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

* محمد نصرتی به مدال طلا رسید

 

محمد نصرتی نیز در وزن 92 کیلوگرم کشتی فرنگی در دیدار نخست با نتیجه 5 بر صفر فرناندو آلوز از برزیل را مغلوب کرد و در دیدار دوم نیز با نتیجه 5 بر 3 از سد محمد اولویف از روسیه گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال عثمان آیایدین از ترکیه را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو برداشت و به مدال طلا رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار