ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۳۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰
تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی برگزار شد که پیش از شروع تمرین سرمربی تیم ملی اقدام به زدن پنالتی به همکار خود کرد.
کیهان ورزشی-

تمرین امروز تیم ملی فوتبال برای آماده‌سازی جهت دیدار دوستانه با بولیوی از ساعت ۱۶ در زمین شماره ۲ کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.

* پیش از شروع تمرین، خبرنگاران رسانه‌های گروهی پیرامون اظهارات شب گذشته مک‌درمورت و واکنش‌های کارشناسان فوتبال به مصاحبه مربی تیم ملی صحبت می‌کردند.

* هنگامی که تمرین آغاز نشده بود کارلوس کروش مشغول پنالتی زدن به یکی از دستیارانش شد و همین موضوع سوژه عکاسان حاضر در تمرین شد.

* مسعود شجاعی و اشکان دژاگه که روز گذشته در تمرین تاکتیکی حضور نداشتند و در ساختمان پک تمرین کردند امروز پا به پای بازیکنان در تمرینات گروهی حضور داشتند.

* مثل روزهای اخیر یکی از دستیاران کروش از روی دکل‌ها تمرین تاکتیکی ملی‌پوشان را فیلم‌برداری کرد.

* هنگامی که تمرین آغاز نشده بود کارلوس کروش برای دقایقی با دستیارانش به گفت‌وگو پرداخت. وی ابتدا با اوسیانو صحبت کرد و سپس با مربی دروازه‌بانان تیم ملی به صحبت پرداخت.

* سر و صدای پیست اتومبیلرانی امروز باعث شده بود تا بازیکنان در این شرایط تمرینات تاکتیکی را پشت سر بگذارند.

* در بخش اول تمرین و بعد از گرم کردن بدن‌ها، بازیکنان در قالب گروه‌های چند نفره پاسکاری کرده و به نوعی برنامه‌های تمرینی را به این شکل آغاز کردند.

* شوخی‌های پژمان منتظری و سامان قدوس پیش از شروع تمرین جالب بود و هنگامی که در بازی آقا وسط قدوس به منتظری اعتراض می‌کرد مدافع ملی‌پوش استقلال با حرکت دست به او گفت ساکت و اعتراض نکن.

کارلوس کروش قبل از گفت‌وگو با نمایندگان رسانه‌های گروهی با ۲ نفر از میهمانان تمرین تیم ملی که لباس شخصی بر تن داشتند گفت‌وگو کرد و به آنها خوش‌آمد گفت.

* در بخش فوتبال درون تیمی که در ۲ زمین مجزا و بین ۴ تیم برگزار می‌شد سعید عزت‌الهی دچار مصدومیت شد و به تمرین ادامه نداد. البته در بخش پایانی این فوتبال آزمون نیز از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت جزئی شد و مشخص بود که آسیب‌دیدگی وی جدی نیست.

* در پایان فوتبال درون‌تیمی تیم برنده شامل امیر عابدزاده، مهدی طارمی، سامان قدوس و علیرضا جهانبخش به خوشحالی مقابل عکاسان پرداخته و سر و صدای زیادی در کمپ ایجاد کردند.

 

* در بخش آخر تمرین امروز ملی‌پوشان بازیکنان مشغول زدن ضربات پنالتی به گلرها شدند که علیرضا بیرانوند و امیر عابدزاده مقابل ضربات بازیکنان قرار گرفتند. امیر عابدزاده با مهار ۲ پنالتی که دومی را به شکلی زیبا از علی قلی‌زاده گرفت باعث برنده شدن تیمش شد و مهدی طارمی با ضربه نهایی به بیرانوند خوشحالی جالبی انجام داد. بعد از این ضربه کی‌روش با خنده در بین پنالتی‌زنان حاضر شد و سوت پایان تمرین را به صدا در آورد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها