PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۳۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
ستاره پیشین فوتبال آرژانتین بابت اظهارات اخیرش درباره کاپیتان تیم ملی این کشور پشیمان است.
کیهان ورزشی-
 ماتیاس مورلا، وکیل دیه‌گو مارادونا اعلام کرد که اسطوره فوتبال آرژانتین بابت اظهارات جنجالی اخیرش در تلویزیون مکزیک راجع به لیونل مسی و عدم شایستگی او برای فرماندهی و ایفای نقش کاپیتان آلبی‌سلسته ابراز پشیمانی کرده است.

مارادونا اخیراً در مصاحبه‌ای جنجالی گفت نمی‌توان روی درایت و کفایت بازیکنی مانند مسی که قبل از هر بازی 20 بار به دستشویی می‌رود، برای مدیریت تیم ملی آرژانتین در زمین بازی حساب کرد.

ماتیاس مورلا در این باره گفت: مارادونا می‌‌خواهد با مسی تماس بگیرد تا به او چیزی را که می‌خواست بگوید، توضیح دهد. دیه‌گو ناراحت است. چیزی که ماریو کمپس گفت خیلی دردآور بود. مارادونا همیشه طرفدار تیم ملی بوده است. چیزی که او می‌خواست بگوید این بود که ما دیگر نباید مسی را دیوانه کنیم. او یک فرمانده است و برخلاف چیزهایی که گفته می‌شود او مقصر ناکامی‌های کنونی تیم نیست. با این حال از آنجا که مارادونا شیوه خاصی برای ابراز عقایدش دارد، این وضعیت به وجود آمده است.

بعد از اظهارات اخیر مارادونا، ماریو کمپس، ستاره سابق آرژانتین جزو اولین نفراتی بود که به او تاخت و توصیه کرده است که دهانش را ببندد، چون هر بار که اظهارنظری می‌کند، مشکلی می‌سازد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار