PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۳۸۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵
سرمربی تیم فوتبال ایران، گفت: بازی بسیار خوبی را مشاهده کردیم. فوتبال مدرن و فوتبال زیبا که کارهای ترکیبی زیبایی داشت.
کیهان ورزشی-
کارلوس کروش بعد از پیروزی دو بر یک تیم ملی ایران در نشست خبری حاضر شد و اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم. فوتبال مدرن با کارهای ترکیبی در آن انجام شد. مطمئنم هواداران فوتبال وقتی به منزل می‌روند راضی هستند چون فوتبال خوبی را از نظر حفظ توپ، کارهای ترکیبی و هجومی شاهد بودیم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی یادآور شد: مسیر طولانی را در پیش رو داریم. باید کارایی ما بیشتر شود. ما 2 گل زدیم اما باید حداقل 4 گل به ثمر می رساندیم. همانطور که گفتم نتیجه بازی های آماده سازی مهم نیست. مهم ترین مطلب حفظ هماهنگی بود. فکر می کنم تک تک بازیکنان مستحق تبریک و تحسین را دارند و لیاقت بهترین امکانات در جهت رسیدن به بهترین آمادگی را دارند.

او تاکید کرد: از هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند تشکر می کنم. هنوز بازی های ماه آینده میلادی برای ما باقی مانده است. امیدواریم با دو تیم دیگر بازی کنیم. تلاش می کنیم تیم ملی را در خانه های هواداران دیگر فوتبال ایران که در شهرهای تبریز، اصفهان، شیراز و یا سایر شهرها ببریم که تیم ملی هوادارانی را دارد.

کروش گفت: البته باید با تیم های مهمان صحبت کنیم و هماهنگی لازم را برای بازی در شهرهای دیگر ایران فراهم کنیم و تیم ملی را به هواداران نزدیک کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران درباره حضور هواداران خانم در ورزشگاه آزادی، گفت:  در درجه اول لذتی که بازیکنان به خاطر حضور مادران و خواهران خود که سال های زیادی دوست داشتند آن ها را از نزدیک در درون زمین ببینند بالا بود. من خودم را جزوی از این جامعه می دانم. آینده روشنی در انتظار ایران است. اگر این شروع مسیر است، باید خوشامد گفت. مطمئنم بقیه جهان هم احترام بسیاری می گذارند. مطمئنا این مطلب و مسئله ای است که باید در دستان مسئولین باشد. البته باید اعتراف کنم که تشویق بانوان در این بازی بسیار جالب بود. 

او درباره مصدومان تیمش که در این بازی غیبت داشتند، اظهار کرد: مطمئنا دوست نداریم هیچ بازیکنی مصدوم باشد. این قبیل بازی ها فرصتی برای بازیکنانی است که خود را نشان دهند. مرتضی پور علی گنجی بازیکن مهم برای ما است اما نوع بازی روزبه چشمی و مجید حسینی و تداوم کارهای این دو بازیکن در بعد دفاعی، موجب امیدواری ما شد. اگر به خاطر داشته باشید، روزبه چشمی در استقلال هافبک بود اما من او را برای دفاع وسط آماده کردم.

وی افزود: مجید حسینی قبل از جام جهانی 2018 روسیه تنها در یک بازی حضور داشت اما به یک مدافع با استحکام بالا تبدیل شده است. این دفاع وسط ها برای 10 سال آینده فوتبال ایران کافی هستند. مطمئنا یک تیم خوب از بازیکنانی با کیفیت بالا تشکیل شده است. یک بار دیگر عرض می کنم نسبت به قبل در شرایط بهتری هستیم. البته هنوز در جایگاهی که می خواهیم و یا بقیه عاشق آن هستند، نیستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار