PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۳۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
مدیر کل ورزش و جوانان تهران، گفت: دیگر نفت تهرانی وجود ندارد چرا که آنها در هیچ لیگ و سطحی فعالیت ندارند.



کیهان ورزشی-


رضا گل‌محمدی در مورد وضعیت نفت تهران و اینکه گفته می‌شود این تیم منحل شده است،‌گفت: از من در مورد باشگاه نفت تهران سوال شد و گفتم دیگر باشگاه نفتی وجود ندارد. باشگاه نفت به لیگ دسته دوم سقوط کرد و در این مسابقات حاضر نشد وقتی کسی از این باشگاه مراجعه نکرده و فعالیت ندارد دیگر این باشگاه وجود خارجی ندارد. مدیر یا کسی که بگوید می‌خواهیم از امتیاز این باشگاه استفاده کنیم مراجعه نکرد.

وی در مورد اینکه آیا نفت تهران در هیچ لیگی فعالیت ندارد؟ اظهار داشت: الان ما باشگاه نفت تهران نداریم. نفت تهران دیگر وجود ندارد چرا که کسی برای شرکت در مسابقات مراجعه نکرده است. مگر این تیم در جدول لیگ دسته دوم حضور دارد. مگر تیمی به این نام فعالیت دارد. اگر پرسپولیس و استقلال هم به مسابقات مراجعه نکنند از جدول خارج می‌شود. در مورد نفت این اتفاق افتاد. وقتی در چند بازی شرکت نکرد و فعالیت نداشت از جدول خارج شد.

مدیر کل ورزش و جوانان تهران در مورد اینکه اگر نفت قصد بازگشت بگیرد چه خواهد شد، تصریح کرد: این دیگر بستگی به ساز و کار موجود دارد. اگر آنها بخواهند فعالیت خود را آغاز کنند دیگر باید از یک دسته پائین تر کار کنند. البته در این مورد مسئولان مربوطه بهتر می‌توانند توضیح بدهند.

وی در مورد اینکه وضعیت طلبکاران چه خواهد شد، گفت: همانطور که گفتم انحلال و لغو جواز یک تیم هم مانع از کسب حقوق طلبکاران از مالکین نخواهد بود. باشگاه در قبال تمام تعهدات خود در هنگام فعالیت مسئول و پاسخگو است. همه طلبکاران از طریق مراجع قانونی و ذیصلاح می‌توانند پیگیر حقوق خود شوند. این تیم قبلا متولی داشته و قرار بود مالکیتش از یک فرد به دیگر منتقل شود. این انتقال صورت نگرفت. پس با این وضعیت تمام تعهدات برای شخص الف که در ابتدا بود وجود دارد. کادرفنی، بازیکنان و ... که طلبکار بودند مشخص هستند. اسامی مالکین که هیأت واگذاری باشگاه نفت هستند هم مشخص است. این مسئله را به سازمان لیگ و مراجع نظارتی و قضایی اعلام کردم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار