PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۳۸۸۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
در روز نخست رقابت‌های قایقرانی جوانان و زیر ۲۳ سال آسیا نماینده‌های ایران طلایی نشدند و کارشان را با مدال طلا و نقره تمام کردند.

کیهان ورزشی- 


مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳سال و جوانان آسیا از امروز به میزبانی سمرقند ازبکستان آغاز شده که ملی‌پوشان ایران در بخش‌های مختلف رقابتی به آب زدند.  در کایاک یکنفره ۱۰۰۰متر مردان زیر ۲۳سال امید احمدی با زمان ۳:۴۹.۸۵۱دقیقه پس از قایقرانان ازبکستان و قزاقستان موفق به کسب مدال برنز شد.

 

در کانوی یکنفره ۱۰۰۰متر مردان زیر ۲۳سال محمدنبی رضایی با زمان ۴:۰۹.۴۷۸دقیقه پس از نمایندگان تاجیکستان و ازبکستان مدال برنز کسب کرد.

 

در کایاک یکنفره ۱۰۰۰متر مردان جوانان ایلیا نادرنژاد با زمان ۳:۵۶.۶۸۸دقیقه پشت سر قایقرانان قزاقستان و ازبکستان سوم شد و مدال برنز بدست آورد.

 

در کانوی یکنفره ۱۰۰۰متر مردان جوانان عرفان زنده‌پی با زمان ۴:۲۰.۸۱۴دقیقه با اختلاف هزارم ثانیه از کسب مدال بازماند و چهارم شد. در ماده نمایندگان قزاقستان، ازبکستان و تایلند اول تا سوم شدند.

 

در کایاک دونفره ۱۰۰۰متر مردان زیر ۲۳سال محمدهادی جعفری و علیرضا جهان‌نما با زمان ۳:۳۶.۴۷دقیقه پس از نمایندگان ازبکستان، چین تایپه و قزاقستان چهارم شدند.

 

در کایاک دونفره ۱۰۰۰متر مردان جوانان ایلیا نادرنژاد و علیرضا مرادی با زمان ۶:۲۳.۰۶دقیقه دوم شدند و مدال نقره کسب کردند. در این رقابت نماینده قزاقستان اول و نماینده ازبکستان سوم شدند.

 

در کانوی دونفره ۱۰۰۰متر مردان جوانان کمیل خزائی و عبدالله مشایخ با زمان ۴:۰۰.۵۸دقیقه پس از قایقرانان ازبکستان و قزاقستان مدال برنز کسب کردند.

 

در کایاک چهارنفره ۱۰۰۰متر مردان زیر ۲۳سال تیم ایران با ترکیب امید احمدی، علیرضا جهان‌نما، محمدهادی جعفری و پوریا شریفی با زمان ۳:۱۰.۰۶دقیقه مدال نقره کسب کردند. در این ماده نمایندگان ازبکستان و قزاقستان اول و سوم شدند.

 

بر این اساس در پایان مسابقات مسافت ۱۰۰۰متر تیم ایران موفق به کسب ۲مدال نقره و ۴مدال برنز شد.

 

این رقابت ها صبح فردا اول آبان ماه با برگزاری مسابقات مسافت ۲۰۰متر در سمرقند ازبکستان دنبال می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار