فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مورد فوتبال اجرا نمی‌شود.
کیهان ورزشی-
محمدجواد جمالی نوبندگانی درباره قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در فدراسیون‌های ورزشی گفت: ما پس از تصویب این قانون در مجلس، به شرایط فدراسیون فوتبال تأکید ویژه‌ای داشتیم؛ چرا که فیفا با هیچ کشوری شوخی ندارد و من به‌خاطر دارم که آن زمان یک گروهی به‌‌نام گروه انتقال که مسئولیتش بر عهده صفایی‌فراهانی بود، تشکیل شد تا اساسنامه جدیدی نوشته شود و فدراسیون فوتبال از تعلیق دربیاید. 
وی ادامه داد: بنابراین با این شرایط، فیفا با هیچ کشوری رودربایستی ندارد و خوشبختانه فوتبال ما در حال‌ حاضر در وضعیت خوبی هم به‌سر می‌برد. تا چند وقت دیگر، تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا باید به میدان برود و از آن‌طرف پرسپولیس هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است، بنابراین نباید کاری انجام دهیم که به ضرر فوتبال ما تمام شود. درحال‌حاضر جریمه‌ها و احکامی هم که درخصوص فوتبال صادر می‌شود از داخل کشور و از طرف عده‌ای که عِرق زیادی به کشور ندارند، شامل حال ایران می‌شود. 
عضو فراکسیون ورزش تأکید کرد:‌ ما هم معتقد هستیم فدراسیون فوتبال یک نهاد غیردولتی محسوب می‌شود و به‌ هیچ‌ عنوان قصد دخالت در امور این فدراسیون را نداریم. در حال حاضر شرایط فعلی فوتبال و حساسیت‌هایی که وجود دارد را درک می‌کنیم، بنابراین به‌هیچ‌عنوان قصد نداریم بهانه‌ای به دست آنها بدهیم. من به‌عنوان نماینده مجلس و عضو فراکسیون ورزش با صراحت اعلام می‌کنم که به تمام قوانین و مقررات فیفا احترام می‌گذاریم و به‌هیچ‌عنوان قصد دخالت در امور آنها نداریم. اگر برنامه‌ای باشد حمایت می‌کنیم اما دخالتی صورت نمی‌گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار