PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۳۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
روز نخست از هفته سیزدهم لیگ یک امروز با برگزاری سه بازی به پایان رسید.

کیهان ورزشی-

هفته سیزدهم لیگ یک امروز با برگزاری سه دیدار در انزلی، تهران و خرمشهر آغاز شد و در این دیدارها، ملوان در خانه موفق شد مس کرمان را متوقف کند، سرخ‌پوشان پاکدشت در تهران از سد شهرداری ماهشهر گذشت و اروند خرمشهر نیز در یک بازی جنجالی در خانه از سد نود ارومیه گذشت. هفته سیزدهم لیگ یک فردا با برگزاری 4 دیدار به پایان خواهد رسید و در این دیدارها، مس رفسنجان در خانه به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت، قشقایی شیراز میزبان شاهین بوشهر خواهد بود، شهرداری تبریز در تبریز پذیرای گل‌گهر سیرجان خواهد بود و بادران در خانه به مصاف فجرسپاسی شیراز خواهد رفت و اکسین البرز و خونه‌به‌خونه بابل در این هفته استراحت خواهند داشت.

ملوان 1 – مس کرمان 1/توقف شاگردان دست‌نشان در انزلی
گل‌ها: شهریار مغانلو (90+1 – پنالتی) برای ملوان/شروین بزرگ (87) برای مس
در نخستین بازی این هفته، ملوان در حالی میزبان مس کرمان بود که از 8 بازی اخیر خود تنها 4 امتیاز کسب کرده بود و مس کرمان نیز در شرایطی پا به این دیدار گذاشت که به رغم شکست هفته گذشته، در صدر جدول لیگ یک باقی مانده بود. کسب تساوی در این دیدار به ملوان کمک کرد تا از انتهای جدول جدا شود و یا یک بازی بیشتر نسبت به خونه‌به‌خونه و تنها با تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم به رده پانزدهم جدول برسد. مس با این تساوی موقتا صدرنشین ماند و در صورتی که گل‌گهر در دیدار فردای خود موفق به کسب پیروزی شود صدر جدول را از دست خواهد داد. کسب یک امتیاز از دو بازی برای تیمی که مدعی صعود به لیگ برتر است نتیجه خوبی محسوب نمی‌شود و باید دید مس کرمان هفته‌های بعد را ادامه خواهد داد.

سرخ‌پوشان پاکدشت 1 – شهرداری ماهشهر 0/گام بلند شاگردان کاظمی
گل‌: مرتضی خراسانی (85)
در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سیزدهم، سرخ‌پوشان پاکدشت در تهران به مصاف شهرداری ماهشهر رفت و در پایان یک بازی حساس و نفس‌گیر موفق شد میهمان خود را با یک گل شکست دهد تا با 22 امتیاز به رده دوم جدول لیگ یک برسد. پاکدشتی‌ها از 5 بازی اخیر خود 13 امتیاز کسب کرده‌اند و با 24 گل زده مشترکا همراه با گل‌گهر سیرجان بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند. یکی از تیم‌های صعودکننده از لیگ دو به لیگ یک، حال یکی از جدی‌ترین گزینه‌های صعود به لیگ برتر است و باید دید این تیم سرخ‌پوش چه برنامه‌ای برای ادامه فصل خواهد داشت. شهرداری ماهشهر نیز پس از 6 بازی بدون باخت و کسب 10 امتیاز، باز هم در یک بازی خارج از خانه مغلوب شد تا شاگردان مهابادی با 10 امتیاز از 11 بازی، به رده دوازدهم جدول سقوط کند.

اروند خرمشهر 1 – نود ارومیه 0/3 امتیازی جنجالی برای شاگردان افاضلی
گل: حامد سرلک (88 – پنالتی)
در جنجالی‌ترین بازی امروز اروند خرمشهر در نخستین بازی خود تحت هدایت هومن افاضلی در خانه میزبان نود ارومیه بود. نیمه دوم این دیدار جنجالی دنبال شد و محمد عبادزاده بازیکن نود در دقیقه 58 با ارتکاب خطای پنالتی از بازی اخراج شد. مهدی خسروی دروازه‌بان نود این پنالتی را و ضربه برگشتی آن را مهار کرد تا نود به بازی برگردد. حواشی این بازی تمامی نداشت چرا که با اعلام دومین پنالتی به سود اروند در دقیقه 87، بازی به جنجال کشیده شد و مربیان دو تیم دقایقی درگیر شدند. این پنالتی تبدیل به گل شد تا اروند خرمشهر پس از 4 شکست متوالی طعم پیروزی را در لیگ یک بچشد و از بحران دور شود. نود ارومیه نیز با این پیروزی 11امتیازی ماند تا همچنان تیم یازدهم جدول لیگ یک باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار