PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۳۹۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
هفته سیزدهم لیگ یک امروز با برگزاری 4 دیدار به پایان رسید.
کیهان ورزشی-

هفته سیزدهم لیگ یک امروز با برگزاری 4 دیدار در رفسنجان، شیراز، تبریز و تهران به پایان رسید. در عجیب‌ترین نتیجه امروز، مس رفسنجان بحران‌زده از سد آلومینیوم اراک مدعی گذشت، شاهین با غلبه بر قشقایی در شیراز به صدر رسید، گل‌گهر در تبریز مقابل شهرداری متوقف شد و بادران در خانه مقابل فجر سپاسی شکست خورد.

مس رفسنجان 4 – آلومینیوم اراک 1/کار بزرگ شاگردان میشو در خانه
گل‌ها: مصطفی احمدی (6 و 45)، محمدحسین مهرآزما (70) و اکبر صغیری (79) برای مس/مهدی ترکمان (3) برای آلومینیوم
در جدال تیم‌های پنجم و چهاردهم لیگ، مس رفسنجان قعرنشین که 10 بازی بدون برد با کسب تنها 4 امتیاز در کارنامه داشت موفق شد با یک نتیجه جالب و قاطعانه از سد آلومینیوم اراکی بگذرد که یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود. مس رفسنجان با این پیروزی 10 امتیازی شد و از شهرداری ماهشهر در جدول لیگ عبور کرد تا فصل برای شاگردان میشو کریستوچویچ امیدوارانه‌تر ادامه داشته باشد. آلومینیوم اراک نیز با این شکست شانس رسیدن به بالانشینان را از دست داد تا بار دیگر در کورس مدعیان صعود به لیگ  برتر، عقب مانده باشد.

قشقایی شیراز 0 – شاهین بوشهر 1/صعود شاگردان فکری به صدر
گل‌: رضا دهقان (68)
در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سیزدهم، قشقایی در خانه میزبان شاهین بوشهر بود و این دیدار در نهایت با گل بازیکن جوان شاهین به سود این تیم به پایان رسید تا شاهین بوشهر با 23 امتیاز از 12 بازی به صدر جدول لیگ یک برسد. این سومین پیروزی پیاپی شاگردان فکری در لیگ یک بود و با این پیروزی شاهین در مربع صعود به لیگ برتر، بالاتر از مس کرمان، سرخ‌پوشان پاکدشت و گل‌گهر قرار گرفت. قشقایی نیز پس از شکست هفته گذشته مقابل نود ارومیه، این بار مقابل یک تیم مدعی شکست خورد تا از سه بازی اخیر خود تنها یک امتیاز کسب کرده باشد. با شکست امروز، قشقایی در میانه‌های جدول جا خوش کرد و برای صعود به رده‌های بالاتر باید به دنبال پیروزی در بازی‌های بعدی خود باشد.

شهرداری تبریز 1 – گل‌گهر سیرجان 1/یقه‌گیری شهرداری در تبریز
گل‌ها: امیرحسین طاحونی (10) برای شهرداری/پیمان رنجبری (59) برای گل‌گهر
در روزی که گل‌گهر می‌توانست با کسب یک پیروزی خارج از خانه با دو امتیاز اختلاف و یک بازی کمتر به صدر جدول برسد شهرداری تبریز در خانه نمایش متفاوتی از خود ارائه داد و قوی‌ترین خط حمله لیگ را در تبریز متوقف کرد. شهرداری تبریز حتی می‌توانست پیروز این دیدار باشد اما بازیکنان این تیم در حفظ تک گل زده خود در دقایق ابتدایی بازی در نیمه دوم ناکام ماندند و گل‌گهر در نیمه دوم توسط پیمان رنجبری آقای گل لیگ به گل رسید تا بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد. گل‌گهر در نیمه دوم این بازی یک بازیکن خود را هم به دلیل اخراج از دست تا بهترین موقعیت این تیم برای تثبیت جایگاه خود در صدر جدول این گونه از دست برود.

بادران تهران 0 – فجرسپاسی 1/برد سخت فجری‌ها در تهران
گل‌: علی امیری (19)
پس از 4 تساوی متوالی در لیگ، فجر به دنبال شکستن روند نه چندان خوب خود در فصل جاری بود و در نهایت نیز با تک گل نیمه اول خود از سد بادران گذشت تا پس از 6 بازی بدون برد، بار دیگر طعم برد را چشیده باشد و با صعود چند پله‌ای در جدول لیگ یک، به میانه‌های جدول برسد. بادران با این شکست در رسیدن به کورس مدعیان صعود به لیگ برتر بار دیگر ناکام ماند و حال با 15 امیتاز از 11 بازی در رده هشتم جدول حضور دارد و چنین روندی برای تیمی که به منظور صعود به لیگ برتر بسته شده قطعا قابل قبول نخواهد بود و بعید نیست با تداوم این روند شاهد برخی تغییرات در کادر فنی بادران طی روزها و هفته‌های آتی باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار