PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۳۹۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶
تیم ملی اسلحه سابر کشورمان با پیروزی مبارزه نهایی خود مقابل تیم گرجستان در جایگاه هفتم جام جهانی شمشیربازی اسلحه سابر قرار گرفت.
کیهان ورزشی-
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر کشورمان در ادامه رقابتهای جام جهانی اسلحه سابر با پیروزی ۴۵ بر ۴۱ در دیدار نهایی مقابل گرجستان در جایگاه هفتم این مسابقات ایستاد و با این پیروزی انتقام شکست قبلی از این تیم در رقابنهای جهانی را گرفت.
ملی پوشان کشورمان در دور اول این مسابقات با توجه به رنک خود با قرعه استراحت روبه رو بود. در ادامه تیم ملی کشورمان با پیروزی ۴۵ بر ۳۵ مقابل اوکراین به جمع ۸ تیم برتر رقابتها راه یافت.
در قدم بعدی ملی پوشان کشورمان در یک دیدار پایاپای مبارزه را با نتیجه ۴۵ بر ۴۴ و تنها با یک امتیاز به تیم سوم مسابقات یعنی تیم ملی آلمان واگذار کردند. تیم ملی کشورمان پس از شکست مقابل رومانی در گام بعدی با پیروزی مقابل گرجستان در جایگاه هفتم قرار گرفتند و با این پیروزی انتقام شکست سه ماه گذشته در رقابتهای جهانی را از حریف گرفتند.

کره، روسیه، آلمان، ایتالیا، مجارستان و رومانی به ترتیب در رده های اول تا ششم قرار گرفتند.
علی پاکدامن، محمد رهبری، فرزاد باهر ارسباران و نیما زاهدی ترکیب تیم ملی کشورمان در این رقابتها را تشکیل می دهند.
نیما زاهدی در این مسابقات برای نخستین بار در ترکیب تیم ملی قرار گرفت و این جوان شمشیرباز در نخستین تجربه خود نمایش قابل قبولی ارایه کرد و در جمع ۶۴ شمشیرباز جهان قرار گرفت.
جام جهانی شمشیربازی اسلحه سابر به میزبانی کشور الجزایر برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار