PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - August 16 2024
کد خبر: ۳۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷
کیهان ورزشی-
* شجاع خلیل‌زاده پس از پیروزی تیمش در دیدار برابر ماشین‌سازی تبریز اظهار کرد: خدا را شاکریم که سه امتیاز را کسب کردیم. مصدومیت من مربوط به درد کمرم بود که به به پایم زده بود اما با این حال بازی کردم. وی درباره گلی که به ثمر رساند هم گفت: مهم نیست من یا بازیکنی دیگری گل بزند، مهم این است که برنده بازی باشیم.

* امید عالیشاه پس از پیروزی تیمش برابر ماشین‌سازی اظهار کرد: از دقایق ابتدایی هر وقت برای زدن کرنر می‌رفتم، تماشاگران به من فحاشی می‌کردند. ناموس من چه گناهی کرده‌ که به آن‌ها فحاشی شود؟ ماشین‌سازی بازی را زمانی باخت که هوادارنش شروع به فحاشی کردند. من از مردم تبریز عذرخواهی می‌کنم و فکر می‌کنم کسانی که فحاشی می‌کردند هوادارنما بودند چون تا زمانی که در تبریز بودم جز خوبی از تبریزی‌ها چیزی ندیدم. البته افرادی از بعضی‌ها خط می‌گرفتند علیه من فحاشی کنند  اما مردم واقعی تبریز اینطور نبودند.

سید جلال حسینی پس از برتری یک بر صفر مقابل ماشین‌سازی اظهارداشت: در این شرایط جوانمردانه نبود که برای ما بازی بگذارند. مقابل تراکتورسازی هم بازی سنگینی داشتیم و امروز هم بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. خوشبختانه امروز توانستیم کنترل کنیم و ۳ امتیاز را بدست بیاوریم.

وی در مورد حواشی این بازی گفت: بارها گفتم هرچه تنش‌ها کم شود بهتر است و این وظیفه مسئولین است که کنترل کنند. هوادار همیشه کُری می‌خواند و این طبیعی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: