PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۰۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶
دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس با نتیجه تساوی به اتمام رسید.


کیهان ورزشی-


در دیدار معوقه از هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های سپاهان و پرسپولیس از ساعت 16:10 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی یک - یک  به پایان رسید تا دو تیم بدون باخت لیگ برتر فوتبال همچنان شکست ناپذیر بمانند. برای سپاهان عزت‌الله پورقاز در دقیقه 74 موفق به گلزنی شد و گل پرسپولیس را هم علی علیپور در دقیقه 89 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

قضاوت این بازی برعهده علیرضا فغانی بود. وی کمال کامیابی‌نیا و کی‌روش استنلی را در دقیقه 2+90 اخراج کرد. سیاوش یزدانی از سپاهان هم کارت زرد گرفت.

برای سپاهان در این مسابقه پیام نیازمند، محمد ایران‌پوریان، عزت‌الله پورقاز، سیاوش یزدانی، سعید آقایی، مهدی کیانی، حامد بحیرایی (46 خالد شفیعی)، ولادیمیر کومان، مهرداد محمدی(53 ساسان انصاری)، سجاد شهباززاده و کی‌روش استنلی به میدان رفتند.

ترکیب پرسپولیس را هم علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، امید عالیشاه(81 محمد امین اسدی (4+90 محسن ربیع‌خواه)  علی علیپور و گادوین منشا تشکیل می‌دادند.

نیمه اول:

دقیقه 3: ارسال آقایی از سمت چپ با ضربه سر خطرناک کی‌‌روش از کنار دروازه پرسپولیس راهی اوت شد.

دقیقه 17: ضربه ایستگاهی ارسالی توسط عالیشاه با دفع ناقص نیازمند راهی کرنر شد.

دقیقه 32: سیاوش یزدانی از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 33: مهرداد محمدی پشت محوطه جریمه پرسپولیس با یک چرخش زیبا خلیل‌زاده را از پیش رو برداشت، اما ضربه نهایی خود را کم جان زد تا توپ به راحتی در دستان بیرانوند آرام بگیرد.

دقیقه 34: فرار منشا از جناح چپ و پاس عرضی تند و تیز او به درون محوطه جریمه می‌رفت پرسپولیس را صاحب موقعیت عالی گلزنی کند، اما حضور کم تعداد این تیم در خط حمله باعث شد توپ بی‌هدف راهی اوت شود.

دقیقه 38: پرسپولیس پشت محوطه صاحب ضربه ایستگاهی شد، اما ضربه محکم منشا به دیوار دفاعی خط دفاع سپاهان برخورد کرد و در برگشت هم پرسپولیسی‌ها نتوانستند بهره‌ای از این توپ ببرند.

نیمه دوم:

دقیقه 48: شوت سید جلال حسینی از راه دور با اختلاف زیاد از روی دروازه پیام نیازمند به بیرون رفت.

دقیقه 49: گادوین منشا در یک کورس توپ را به خوبی از خالد شفیعی مدافع تیم سپاهان دزدید و در ادامه پاس در عرض این بازیکن را ایرانپوریان از مقابل پای امید عالیشاه دور کرد.

دقیقه 57: پرسپولیس در چند صحنه رفت و برگشت می‌توانست دروازه سپاهان را باز کند اما در نهایت شوت محکم کامیابی‌نیا فقط یک کرنر برای سرخپوشان در برداشت.

دقیقه 61: کی‌روش استنلی روی ضربه کرنر با ضربه سر دروازه پرسپولیس را به طور جدی تهدید کرد.

دقیقه 70: داور به کی‌روش استنلی کارت زرد نشان داد.

دقیقه 74: اوت بلند پورقاز با دفع ناقص بیرانوند برگشت داده شد و توپ در گوشه محوطه جریمه به کی‌روش رسید، او هم با پک پاس عرضی پورقاز را در موقعیت خوب شوت‌زنی قرار داد که ضربه زیبای این بازیکن زیر طاق دروازه بیرانوند فرود آمد.

دقیقه 77: سپاهان روی ضربه سر کی‌روش به گل دوم رسید اما کمک داور به درستی اعلام آفساید کرد.

دقیقه 81: فرار تند و تیز منشا از جناح راست و پاس عرضی او به داخل محوطه جریمه با ضربات نوراللهی و بشار همراه بود و مدافعان سپاهان مانع باز شدن دروازه تیم‌شان شدند.

دقیقه 84: شوت نوراللهی با دفع ناقص نیازمند همراه بود اما ضربه برگشتی را علیپور و منشا نتوانستند به گل تبدیل کند تا بهترین موقعیت گلزنی سرخپوشان به هدر برود.

دقیقه 86: کرنر ارسالی از سوی اسدی می‌رفت با ضربه سر پورقاز تبدیل به گل به خودی شود اما فقط یک کرنر برای پرسپولیس در پی داشت.

دقیقه 86: کرنر ارسالی نوراللهی در محوطه جریمه به دست کی‌روش برخورد کرد و داور اعلام پنالتی کرد.

دقیقه 89: علی علیپور پنالتی را تبدیل به گل تبدیل کرد تا بازی یک بر یک مساوی شود.

دقیقه 92: کمال کامیابی‌نیا و کی‌روش استنلی با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شدند.

با این تساوی سپاهان با 30 امتیاز به صدر جدول صعود کرد و پرسپولیس هم با 28 امتیاز همچنان در رده سوم جدول باقی ماند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار